Życzę cudownego dnia, mój Aniołeczek !



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Mår du bra imorse, Princesse ? Igår efter jobbet gick jag ut och "åt middag" på föreningen - de låter mig inte andas en sekund, haha. Ni, kvinnor, vill ha min död, eh ? Det fanns en kvinna (silikon-botox-silikon, silikon, hjälp mig !!!) bredvid mig som kommer från en liten stad nära Rio de Janeiro. Oh men, varför sa jag till henne att jag har familj som bor i Rio ? Har jag ett problem i huvudet, eller något ? Vi hade en, en rolig samtal. Roligt ?!? Denna kvinna pratade om bikini med mig (oui, avec moi !!!) i nästan en timme. "Bikini bla bla bla. Bla bla Brasilien bla bla bikini. Vi, tjejer i Brasilien bla bla bikini bla bla bla...bikini" berättade hon. Hon sa att hon kunde tala bikini i timmar och timmar. Jag tror henne, hon är inte en lögnare.

                                                             

Oh la la, jag ville bara prata om hennes land, människor, musik, livet där. Var var du, min lilla ljusängel? Varför inte du hjälpte mig när jag behövdes som mest? Jag  ville dö på plats, really.  Du ser, mój Aniołeczek, att vi är olika. Du får trevliga kvällar, men med mig, well, det finns alltid människor som har ett problem i huvudet, haha :-p  Tillbaka hemma var jag helt slut (resultatet av en lååång dag), kunde inte kontrollera mina ögon och hörde en röst att viska i min öra : gå till sängs. Men innan, jag slängde bara ett snabbt öga på nätet.

                       
                     Bonne journée, ma douce et chère petite princesse de Zawiercie !  

Nu har jag någon stuff att göra på universitetet. Well, hoppas att du hade en tervlig kväll, som vanligt med dig, och har en fin dag, min kära lilla stjärna från Zawiercie :-) Życzę cudownego dnia, mój Aniołeczek !  

Ps : Kan jag lägga videon på din låt här på bloggen (och youtube) ?




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, ni hade i alla fall nåt att prata om, så det kunde ha varit värre ;-)



Det är helt ok med låten, lägg den var du vill eh?



Nu måste jag sätta igång med jobbet, har en hel del to do. Ha en fin dag, Froggie!

2011-02-12 @ 10:26:39
Postat av: FredVisgot

Kanske med dig, lilla prinsessa av Zawiercie, men med moi, det var just en monolog mellan hon och hon. Dessutom tror jag att hennes man njöt väl av denna "minisemester" på middag, verkade vara i paradiset igår kväll, om du ser vad jag menar. Du måste inte skratta åt mig, mój Aniołeczek, det var absolut inte roligt. Nu känner jag mig se bikini overallt, även när jag sluter mina blå-gröna ögon. Hemskt, eh ;-)



Hur mår dina alien-gold-gröna ögon ? Ta hand om dem :-)



Jag kan lägga videon var jag vill, really ? Haha ;-) Merci beaucoup, ma belle petite étoile de Zawiercie !



Masterchef ? Hell’s kitchen ? Oprah ? Något som spännande, jag hoppas, eh ? Det är roligt, du jobbar om saker att jag inte känner :-) Na razie, mój Aniołeczek !

2011-02-12 @ 13:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0