Feb. 12, 2011 kl. 19:48



Bonsoir, ma douce petite étoile du soir ! Jag är glad för att jag kunde andas i lugn och ro hela eftermiddagen. Okej, jag hade nästan ensam eftersom en vän till mig var på besök hos mig. 


                                                           Solnedgång runt kl 18:15  

Dessutom kan jag Melodifestivallen på nätet ikväll. Cool ! Ikväll känner jag en sångerska, Sanna Nielsen (en eller två låtar till henne bara, haha). Ska du till Melodifestivalen i Malmö (det finns Linda Bengtzing som deltagare) ? 

                 
                                                      Bonne nuit, Kompis et Rasti !  

Well, det är dags för mig att kolla och njuta show. Bonne nuit, mon cher petit ange de lumière. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère te protègent pendant ton sommeil !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag kollade inte på melodifestivalen igår eftersom jag hade min lilla party... Men jag ska köpa tidningarna idag och se vad de skriver.



Nix, jag ska inte gå på nån melodifestival här i malmö. Not my kind of thing. Jag kan kolla på det på TV men jag är inte intresserad av att se det live. Linda Bengtzing har jag showat med, förresten. Vet inte om jag nämnde det förut. Anyways, enjoy dagen!

2011-02-13 @ 09:17:17
Postat av: FredVisgot

Det är alltid samma artister till finalen, big big stars t ex : S. Nielsen och Brolle igår kväll - det är normalt efter som de är mer kända än andra. Bättre ??? Kanske, kanske inte. Varför Malena Ernman i 2009 ? Tycker du inte att det finns många låtar på svenska i år ? Det är konstigt, eh ? Förlåt, jag glömde att du inte kollade den, haha. Hur som helst Sverige (och Frankrike) kan inte vinna ESC.



Oh, med Linda Bengtzing ?! Nej, det visste jag inte. Jag blir allt mer imponerad. Men vad gjorde du exakt med alla dessa svenska artister ? Har du några fler överraskningar, eh ? Bonne après-midi, ma belle petite étoile de Zawiercie !

2011-02-13 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0