Dors bien, mon petit ange de lumière !



Bonsoir, ma douce petite étoile du soir ! Eftersom John Blund inte ville kommer, så har jag ringt "le marchand de sable", den franska versionen av John Blund. Det var skönt, särskilt som solen lekte kurragömma nästan hela eftermiddagen. Det blir konstigt när det var fint väder hela veckan. Jag har sovit till kl 19:20 (ok, shame on me!). Uh, jag undrar hur jag kan få sova igen ikväll, eh ??? Jag har kanske några saker att göra ;-)  


                                                                              :-) 

Jag vill bara säga att du är så underbar för att du alltid har snälla ord för andra människor, you really have a gold heart, Princess. Alltid :-) Hoppas att du har en lovely kväll, min kära lilla stjärna från Zawiercie - Bonne nuit, mon petit ange de lumière. Fais de beaux rêves et que ta chère grand-mère te protègent pendant ton sommeil - Śpij dobrze, mój Aniołeczek !   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0