Joyeuse Saint-Valentin à la Fred -



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Hoppas att allt går bra med dig. Det ryktas att det är Alla hjärtans dag idag. Varför finns det en speciell dag att fira l'Amour ? L'Amour bla bla bla, l'Amour bla bla bla och bla bla bla. Jag tror att det bara är galna människor som firar det. L'Amour !!! Usch, vilken hemsk fransk ord ! Oh la la, jag hatar den. Hmm, kanske därför att jag har inget hjärta - vilken chans jag har, haha :-)



Vilken konstig polsk låt ! Är de polacker eller aliens ? ;-) 

                     

                                                                    Joyeuse St-Valentin !  

Man bör fira l'Amour varje dag och inte bara idag. Men jag menar inte att manen måste erbjuda blommor varje dag, men ofta. Det måste alltid vara en överraskning och komma från djupet av hjärtat. Jag tackar Dieu att jag inte en romantisk människa. Je souhaite une joyeuse Saint-Valentin à la femme la plus folle du monde !    

Ps : Kära Gud, varför gråter du imorse ? :-( Snyft, snyft, jag vill gärna ha ett svar på polska. Men du talar kanske inte polska, eh ? Stackars Dieu !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag är faktiskt rätt neutral till dagen... why not, liksom. Det skadar ju inte att fira L'amour, eller hur? Och visst ska man göra det oavsett vilken dag det är, men Valentines day är i så fall lika viktig som alla de andra dagarna, eh?



Well, idag skiner solen här i alla fall. Alltid nåt, fast det är rätt kallt ,minus grader. I stockholm är det -16, brr! Jag ska flyga dit över dagen imorgon (har två snabbmöten) så jag hoppas att det inte blir lika kallt då!



Ha en fin dag, Froggie!

2011-02-14 @ 09:30:30
Postat av: FredVisgot

Alla hjärtans dag är bara business business business, inte sant ?



10 grader idag. Regn, regn och solen ibland (gör en blinkning då och då). Jag kommer inte att glömma att hålla tummarna imorgon.



Ha en fin solig dag, mój Aniołeczek !

2011-02-14 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0