Życzę miłego niedziela, mój Aniołeczek !



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Trött, trött. Jag vet inte var John Blund var inatt men inte hos mig, haha. La vie ! Jag tänker att ta en lååång lååång promenad i skogen och sen dricka kaffe. Efter det, I don't know. Kanske en siesta men...jag är säker till 100% att det kommer att bli omöjligt. Celà n'a aucune importance...

                        
                                            Bonne journée, ma douce petite étoile ! 

Well, hoppas att du har en underbar dag , min kära lilla prinsessa från Zawiercie - Je te souhaite d'avoir un merveilleux dimanche, mon petit ange de lumière - Miłego dnia, mój Aniołeczek !  



 


Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, John Blund var kanske på fest igår...? Hoppas att han dyker upp under din siesta to make it up.



Jag hade en liten champagnefest hemma hos mig igår, så mitt huvud känns lite...eh...det känns idag. Men jag fick spendera en massa timmar med min bästa vän och det är inte så ofta det händer nuförtiden.



Idag ska jag käka frulle med min sis (inte ofta det händer heller) och sen får jag skaka av champagnen på gymmet, hehe. Hoppas att du får vila lite och att du får en fin dag ändå!

2011-02-13 @ 09:14:05
Postat av: FredVisgot

Han var med en tjej igår kväll, tror jag.



Oh la la, din bästa vän + toi + champagne = Earthquake in Malmö last night ;-) Kommer hon från Oxelösund också ? Jag tror att du fortfarande har vänner där.



Vad kul att de två körsbärna är tillsammans i Malmö idag, stackars Malmös invånare ;-) Och jag är säker att Kompis och Rasti blev jätteglad att se henne igen, haha...Och du, bien sûr - jippie :-)



Merci beaucoup och hälsa din kära sis (även om jag blir galen på grund av ni båda, haha). Na razie, mój Aniołeczek !

2011-02-13 @ 12:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0