Szczęśliwej podróży i miłego dnia, Aniołeczek !



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! En dag kommer du att döda mig, haha. Så är du i huvudstaden hela dagen idag, eh ? Brrr, kall, snö. Glöm inte att dricka kaffe och en varm svampsoppa (mmm, jag vill gärna äta den nu). Stackars Kompis och Rasti :-( Hey, kanske möter du kollegor till dig på planet ;-) 

                       
                                                           Nostalgi, nostalgi, Cas ;-)  

Varför säger du alltid samma saker ? Hey, jag förstod. Ibland har jag känslan av att du tar mig för en idiot, du vet :-) Jag vet vad jag kommer att göra idag : jobb, jobb, jobb. Jag är inte en turist som toi, jag - joke joke :-) Well, hoppas att du har en trevlig dag i Stockholm och jag håller tummarna, som lovat (calor, calor). Bon voyage, mon petit ange de lumière - Życzę miłego dnia, mój Aniołeczek !  

I'll miss you terribly, my little star from Zawiercie ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Calor? I don't think so... Sitter nu på Arlanda efter en dag som ett jojo - fram och tillbaka mellan olika möten (tur att det finns taxibilar, hehe). -12 grader, men kunde ha varit värre. Nu väntar jag på att mitt flyg ska gå i tid och att jag kan återvända till lite varmare trakter, hehe.



Hope att du har en trevlig dag!



(Ingen turistande för min del - this was purely buissnes!)

2011-02-15 @ 16:12:22
Postat av: FredVisgot

Haha, det var +12 grader här men med thunderstorm, lightning. Hoppas att du är nöjd med din dag i huvudstaden och du är inte för trött ikväll.



Ok, ok, business med Messieurs LV och Nicolas F, jag har väl förstått vad du menar ;-)



Jag är inte bra sedan ett par dagar redan (så trött på grund av vissa människor och Frankrike). Så trött...Mais ce ne sont pas tes problèmes, Aniołeczek :-)



Fais de beaux rêves, ma belle étoile du soir. Que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil. Dobranoc, miłych snów, mój Aniołeczek !

2011-02-15 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0