Bon retour à Malmö, mon petit ange de lumière !



Bonsoir, mon petit ange de lumière ! Oh, vilken fin väder man hade här ! Varför behöver solen sova också ? Okej, den kan sova, men bara en gång om dagen. Tur att det finns stjärnor varje natt. Vad skulle världen vara utan min lilla aftonstjärnan? Dieu är så god med oss, vanliga dödliga. Hoppas att du är nöjd med din jobbdag, min lilla polska nalle :-) Jag skulle vilja gärna att vara hemma ikväll men jag måste gå hos en vän - hans flickvän fyller år. Jag kommer snart tillbaka. 

                       

Jag ska tänka på dig när jag ska dricka ett glas champagne, förstås, jag lovar - na zdrowie, Aniołeczek ;-) Hoppas att du har en fin kväll, kära lilla nalle - Bon retour à Malmö - Dobranoc i miłych snów, mój Aniołeczek !    



Kommentarer
Postat av: Casia

Oh, la la! Jag skulle behöva lite champagne jag med, men jag är klok och låter bli ikväll. När jag landade i Stockholm klockan åtta imorse var det FEMTON minusgrader. --- ! Visst, det var soligt och fint men...så jäkla kallt! Jag dog, jag lovar.



Hade en produktiv dag, hann med en kaffedejt på stan och sen satte jag mig på ett tåg och puffade hem till mamma. Har precis avslutat ett arbete (har flera på lager)och ska dö i soffan en stund.



Hoppas att du hade en fin kväll hos din vän! Natti!

2011-02-18 @ 19:19:35
Postat av: FredVisgot

-25 grader i december, -15 i february...Hmm, våren är på vägen. Hey, du har inte rätt att dö. Du är en kvinna. Först, moi, och efter toi. Min stackars lilla polska nalle ! Hoppas att dina ansträngningar kommer att belönas.



Är du i Oxelösund nu ? Om du är där, så hälsa din mamma (på polska) från mig ! S’il te plaît, ne meurs pas (même sur le sofa), mon petit ange de lumière !



Jag vet inte om kvällen var trevlig. Min vän sa de ödesdigra orden till hans flickvÄn : "Vill du gifta dig med mig?" Det är hemskt, eh ? I know, I know, haha...Stackare ;-) Jag drack champagne för dig ikväll, som utlovat. Jag har ett för stort hjärta. Papa, mój Aniołeczek !

2011-02-19 @ 07:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0