Är det inte dumt att tänka så ?



Bonsoir, ma belle petite étoile de Zawiercie ! Någon skrev på sin blogg efter nyåret : "Nu är jag inte i listan (ranking) av mest lästa bloggar. Jag har tävlingsanda och vill vara tillbaka i listan". Är denna personen helt dum i huvudet ??? Är det inte dumt att tänka så ? Jag gillar absolut inte den typen av person.  Tävlingsanda med en blogg ?! Själv har jag tävlingsanda också och spelade och vann tävlingar i fotboll, handboll, volleyboll, fäktning, osv. Men...hey, det är bara en blogg ! Det finns viktigare saker i livet än att vara i listan av mest lästa bloggar. Vissa personner kommer aldrig bli vuxna och kommer aldrig att förstå den verkliga meningen med livet. 

Jag skulle gärna vilja veta din åsikt om det, min lilla söta ängel, really. 

                                  

Hoppas att din mamma är bra och du har fin kväll med henne, mon chère petit ange de lumière - Dobranoc, miłych snów, mój Aniołeczek !    




Kommentarer
Postat av: Casia

Det här är människor som söker bekräftelse, de skulle lika gärna kunna vara med i Big Brother eller nåt sånt. De skriver inte för att de vill skriva utan för att de vill få en massa kommentarer om hur bra och duktiga de är. De skriver inte för sin skull, inte för andras skull, de skriver för att de vill synas och höras. Not my cup of tea, men hey. I don't really care.



Jag är helt slut idag, Froggie. Har varit ute och gått ett par promenader i kylan men sen har jag bara jobbat och jobbat. Hombre... Ska sticka till Malmö imorgon, sen åker jag tillbaka till Sthlm snart igen för att jag ska börja flyga deltid för ett flygbolag därifrån. Så jag kommer att vara i Sto för det mesta nuförtiden :-)



Hope allt bra med dig, natti, jag halvdör här!

2011-02-23 @ 20:36:46
Postat av: FredVisgot

Många svenskor kollar Big Brother nu. Vilket dumt program ! Alkohol, nakenhet, sex, sex och sex. Det är hemligheten till att bli en kändis nuförtiden.



Really ?! ;-) Jag gillar ditt svar. Jag skulle aldrig ha känt dig om du hade bilder av dig (naken eller i underkläder) på din blogg, du vet. Du är annorlunda, toi, min kära lilla prinsessa :-)



Nu känner jag ditt litet projekt ;-) Jag är säker att du är JATTEGLAD att flyga igen, eh ? Din framtida passagerarna var mycket tur eftersom de kommer att upptäcka himlens vackraste ängel...toi :-) Ett svensk flygbolag ? Kommer du vara till Nice, okcså ? ;-)



Wow, det är ett nytt liv som börjar för dig. Planer och Stockholm (mon Dieu, Stockholm !)- nu letar du efter en ny lägenhet. Ett nytt liv...oh, tu vas me manquer tellement, mon petit ange de lumière.



Mon Dieu, om det menar slutet på vårt äventyr så jag vill att du vet att jag aldrig kommer att glömma dig, MIN kära lilla polska ÄNGEL. Hur skulle jag kunna att glomma dig ? Det var ett underbart år med dig :-) Mon Dieu, vilken chans jag haft :-) Jag vill att du vet att du är (ska vara) i mina minnen, mitt (litet grodas) hjärta för evigheten...för evigheten, tro moi.



Ångest, jag kommer be Gud och din kära lilla änglalika mormor att skydda dig varje dag...varje dag, jag lovar.



Oh la la, du ger mig så mycket i livet, även om det är bara virtuellt (konstigt, eh? Hur är det möjligt, min lilla nalle?), så jag vill gärna ge tillbaka...kanske en dag, eh ?



Ô ma petite Casia, tu es ma petite princesse de Zawiercie, mon petit ange de lumière pour l'éternité.



Dobranoc, miłych snów, mój Aniołeczek ! Bonne nuit, mon cher petit ange de lumière. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère et les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil. Natti, min lilla prinsessa från Zawierice...Shhh!



ps : Vi ska kanske bli grannar i Stockholm, en dag, hahaha, min stackars lilla ängel ;-)

Oh, jag saknar dig redan, mój Aniołeczek...Dessutom är jag säker att jag har glömt hälften av vad jag ville säga, som vanligt med mig, haha :-b



...Lycka till !!!

2011-02-23 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0