I need a massage, please !



Bonsoir, mon petit ange de lumière ! Jag är helt slut. Varför har jag accepterat att hjälpa min syster efter jobbet? Jag skulle inte säga nej till en bra massage nu, även en virtuell massage, haha, galenskap !!!

                                      
                                                                          Mmm...  

Vissa ekorrar har verkligen chans.

                                
                                                      Śpij dobrze, mój Aniołeczek !   

Hoppas att du har en lovely kväll, min lilla stjärna - Dobranoc, miłych snów, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, för att du är en snäll bror? :-) Hoppas att du fick sova bort tröttheten och ha en fin dag!

2011-02-25 @ 08:39:04
Postat av: FredVisgot

Jag är för snäll, menar du, haha. Ja, jag måste lära sig att säga nej. Men när jag säger "non", well, det betyder "non". Du måste njuta av det då ;-)



Merci, Princesse. Jag sov till kl 04:00 och sen det blev omöjligt att somna igen. Det är svårt att sova (även när man är jättetrött) med ett huvud fullt av frågor och inga svar. Det finns "konstiga saker". Ja, det finns "konstiga saker" och jag är inte säker att förstå...A jednak... ;-) Hoppas att du sov gott, toi !



Bonne journée, ma merveilleuse petite étoile de Zawiercie - Miłego dnia i smacznego, mój Aniołeczek !

2011-02-25 @ 11:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0