Min lilla solstråle !



Bonjour, mon cher petit ange de lumière, ma douce et merveilleuse petite princesse de Zawiercie ! Jag har svårt att sova sedan förra helgen, är sååå trött och har ingen energi. Och du, sov du gott? Lyckligtvis har jag min lilla solstråle som värmer mitt lilla hjärta. Dziękuję, mój Aniołeczek :-) Ô Casia, Casia, Casia...ma belle petite étoile de Pologne, jag ville så mycket göra något för dig (denna vecka), tyvärr var resultatet inte bra, så har jag kastat den i brasan.

       
                                                       Miłego dnia, mój Aniołeczek !    

Hoppas att din resa går bra till Stock...Malmö (den sista resan till denna stad) ;-) Je te souhaite une merveilleuse journée et un bon voyage, mon petit ange de lumière !   

Ps : Jag såg Linda Bengtzing lördagskväll i Melodifestivalen, och hon ser annorlunda ut nu, eh ? Vad tycker du om det ?   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0