Bon samedi, ma douce petite princesse !



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Tyvärr kan jag inte ligga kvar i sängen och sova länge imorse. Oh la la, mina ögonlock är så tunga och jag kan inte sluta att gäspa. Min hjärna behöver andas lite syre att vakna. Dessutom är det dags för mig att gå och dricka gott kaffe innan spendera ett par timmar på universitetet.
                   
                                                        Na razie, mój Aniołeczek !   

Jippie, det är lördag och det finns Melodifestivalen hos dig ikväll. Tålamod, tålamod. Je te souhaite un merveilleux samedi, mon petit rayon de soleil, ma douce petite princesse de Narnia - Miłej i słonecznej soboty życzę, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Hoppas kaffet väckte dig lite ;-) Jag har precis hällt i mig två koppar, ska sätta mig med jobbet och sen dra till gymmet en sväng.



Hepp, Melodifestivalen här ikväll :-) Fast jag ska ut med en vän så jag får läsa om det i tidningen imorgon istället, hehe.



Ha en fin dag, Froggie. Här är det kallt som vanligt...uha!

2011-02-26 @ 09:48:03
Postat av: FredVisgot

Det är kallt här också, 13 grader...Brrr ;-) Jag kan äntligen njuta av lugn och ro nu.



Problem ?! Jag vill sova när jag dricker kaffe dessa senaste dagarna. Är jag normal? Hoppas att du hade en trevlig dag. Jag är helt slut. Kan du skicka mig ett virtuellt änglalikt leende, please? :-(



Je te souhaite une bonne soirée, ma douce princesse de Narnia, mon petit ange de lumière !

2011-02-26 @ 16:58:56
Postat av: Casia

Virtuellt leende skickat :-) Hey, vi har alla såna där zombie-perioder då och då. Jag är inne i den motsatta cirkeln - lägger mig sent och vaknar tidigt, hur pigg som helst (well, nästan). Kom hem sent igår kväll och var uppe med tuppen imorse. Har redan gjort klart ett jobb och slängt i mig frulle - nu drar jag till nageltjejen och gymmet :-) Ha en fin dag, Froggie!

2011-02-27 @ 09:45:50
Postat av: FredVisgot

Så sant :-) Själv har jag vaknat tidigt för att en vän till mig behövde min hjälp. Varför att somna när man är vaken nu ? Vi måste njuta av solen, inte sant ? Jag tror att det regnar imorgon då :-( Hoppas att du ska bli nöjd med, hmm...dina fina långa (aj aj!) naglar.



Jag tackar dig för ditt virtuella änglalika leende, jag mår jättebra nu ;-)



Hoppas allt ska gå bra med dig idag, min kära lilla polska nalle ! Bonne journée - Miłego dnia i na razie, mój Aniołeczek !

2011-02-27 @ 10:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0