Dzień dobry, mój Aniołeczek !



Bonjour, ma douce et merveilleuse petite princesse ! Melodifestivalen var verkligen bra igår kväll även om jag hade/har ingen favorit - Sverige ska få ett nytt dåligt resultat i år. Det finns två kameror på hemsida (teven och "backstage" : man ser artisterna som väntar, dricker (vatten ?) och tjejer "pratar" mellan dem - les femmes !). Linda är alltid söt, verkar inte vara stor och har tävlingsanda. Inga överraskningar! Big stars och (nästan) artisterna com arbetar med F. Kempe och A. Bard är i final.  

             
                      Je te souhaite un merveilleux dimanche, mon petit ange de lumière !  

Hoppas allt är bra med dig, förlåt, din syster ;-) Nu ska jag och ta en joggingstur även om solen skinner imorse, snyft snyft - ha ha, sorry ;-) Att sringa som en fågel :-) Życzę miłego dnia, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hoppas att du hade en lovely joggingtur, Froggie! Jag gick på ett pass på gymmet och sen körde jag kondis på crosstrainern - och sen dog jag, typ.



Jag såg ju inte Melodifestivalen men jag köpte bägge dagstidningarna idag och de skriver alltid en massa om vad som hände, vilka av kläderna som var snyggast och bla bla bla.



Jag har packat lite (drar till Sthlm om ett par dagar och kommer inte tillbaka på ett tag) och fixat boring stuff and so. Hoppas att du har en fin kväll, ciao!

2011-02-27 @ 19:48:29
Postat av: FredVisgot

Det är alltid trevlig att springa i skogen med solen, merci :-)



Tjejen som sjöng "Alive" hade en fin klänning, haha ;-) Det var verkligen en trevlig kväll.



Du inte säljer din lägenhet så, eh? Jag förstår inte bra vad du menar men det är inte viktigt. Du vet inte om du är i Stockholm för en lång tid. Jag är säker att dina vänner är glada att du bor igen i Stockholm. Och det finns mer hotellbarer där, och många människor också, osv...Haha :-) Natti !

2011-02-27 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0