Min ljusängel i Bordeaux ?



Bonsoir, ô ma belle petite étoile du soir , mon petit ange de lumière ! Livet erbjuder oss så många överraskningar. I eftermiddag träffade jag någon som jag skulle aldrig tro att detta blir möjligt. Vem träffade jag? Det vet du, min kära lilla Cas. Åh, men varför har du inte sagt att du var i Bordeaux? Ja, du var här idag och här är beviset :
                                                              
        
 
                                                        Ängel som skyddar staden !    

Du har massor av hemligheter men jag förstår inte varför du ville inte säga mig att du var i Bordeaux. Men du är snäll för att du skyddar min stad. Dziękuję bardzo, mój Aniołeczek ;-) 

                                   
                                         Dors bien, mon cher petit ange de lumière !  

Hoppas att du har en underbar kväll, min kära lilla ljusängel från Zawiercie - Dobranoc, spij dobrze, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Jag tänkte att jag skulle gömma mig så att du inte skulle se mig ;-) Avslöjad! Hehe...

2011-02-28 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0