Pluie, pluie, pluie...



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Det regnade katter och hundar hela natten och det verkar fortsätta i morse. Jag undrar varför Dieu är så trist sedan igår. Hmm, har du gjort någon dålig sak ? Ja, jag är säker på att det är ditt fel som vanligt, Princesse, haha ;-)  Varför vatten inte förvandlas till vin? Okej, kanske inte vin...Champagne ?  

                         
                                                Życzę miłego dnia, mój Aniołeczek !    

Det är så mörkt ute. Jag skulle gärna vilja att vara en katt för inte gå ut. Well, hoppas att du har en underbar solig dag, toi - Je te souhaite une bonne journée, mon petit ange de lumière !    




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, efter regn kommer ju sol, och i ditt fall är det ju inte geografiskt omöjligt (tills skillnad från min utgångspunkt) :-)



Ingen solig dag här heller, om man säger så. Jag har fixat lite värme på gymmet och ska träffa en god vän snart för ett litet glas farväl-champagne, hehe. Hope att du har har en fin dag, Froggie!

2011-02-28 @ 14:45:25
Postat av: FredVisgot

Hey, är du ett medium? Solen skinner sedan kl 10:00 ;-)



Farväl-champagne?! Stackare ! Det är så sorligt/trist, jag hatar farväl :-( Well, jag antar att du kommer att bo i lägenhet till en av dina vänner och...du ska kunna inte att surfa på nätet när du vill, precis som du vill. Oh la la, är jag så egoistisk? Jag vet att det är inte bra - en synd. Well, jag accepterar/samtycker till att dra åt helvete då. Hey, men din vän och du är i Sverige och ni kan träffa då och då, inte sant? Dessutom har du så mycket vänner i Stockholm att du inte ska få en minut att andas...Parties, parties, parties, haha



Hoppas att du inte är för ledsen, min lilla ljusängel, eh?



När du börjar att flyga? Onsdag, torsdag? Are you excited? Papa, mój Aniołeczek !

2011-02-28 @ 17:24:22
Postat av: Casia

Hehe, det är klart att jag kan surfa på nätet när jag vill! Jag har ju en bärbar dator med trådlöst internet, därför kan jag ju jobba varsomhelst närsomhelst :-)



Jo, jag har nästan för många vänner, hehe... Kommer att ha en massa att göra nu framöver, med bägge jobben, så jag blir nog inte så social. I don't disagree with that one, though!



Jag ska på kurs först men börjar flyga om ca två veckor.



Hoppas att du har haft en fin dag! Natti

2011-02-28 @ 20:36:36
Postat av: FredVisgot

Va, ni har trådlöst internet i Sverige?! ;-) Fantastiskt ! Vilket underbart land Sverige är ! Du ska kunna jobba när du vill, var du vill...och kankse besöka mig då och då, eh? 12, nej 50, nej 200 gånger per dag, hmm, okej, två tusen, det verkar korrekt/bra, haha ;-)



Nej, jag tänker att du inte är gjorda för ett eremitliv. It is impossible !!! Du är en jättevacker tjej full av liv och så ung...full av liv. Dessutom är Stockholm huvudstaden, en stor stad. Det måste finnas så många parker, trädgårdar, underbara platser och...en massa av hotellbarer som är trevliga, osv...



- Oh la la, jag har precis gjort en dumhet/ett misstag med min dator, hahaha. Mon Dieu, vad jag är galen :-b Det är bättre nu. "Hello ! I am Froggie and totally crazy. What's your name? Where do you live? How old are you?" Hmm, jag har ett riktigt problem i mitt huvud eller har problem med mina fingrar. De verkar ha deras egna viljor och och inte lyder mig. Galenskap ? ;-)



Wow, Stockholm ! Hey, du kan träffa din pappa oftare nu. Men Oxelösund, stackars din mamma och mormor :-( Tur att det finns telefonen och Skype - jippie :-)



Åh, vilken tur dina framtida passagerarna har! Just a minute...Jag har mycket mycket chans också. Och...Merci Dieu et merci mon petit ange de lumière, je suis l'homme le plus heureux du monde ;-)



Well, det är en ny sida i ditt liv som du kommer skriva, ett nytt äventyr, men du vet det bättre än mig ;-)



Bonne nuit, mon petit ange de lumière. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère et tous les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil ! Natti



Ps : Hoppas du inte är alltför rädd av mig, Princesse, haha ;-)

2011-02-28 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0