Minnen, minnen :-)



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Hur kan man sova när solen skinner med 14 grader ute ? Jag behövde en siesta i eftermiddag, var jättetrött för att jag sov dåligt de senaste nätterna. Sedan tog jag en lång promenad i stan.


                                        Det är här jag sjöng med kören för första gången !  


                                               Det var länge sedan, en evighet redan !  

Oh la la, jag var så ung på den tiden och hade fortfarande hela mitt liv framför mig. Jag har några år bakom mig. Farväl min kära ungdom ! Snyft, snyft :-D Nu är jag förmodade att följa stigen som leder mig till visdom. Detta kommer att bli ett spännande äventyr som väntar mig. "Non, je ne regrette rien !" som söng Edith Piaf.


                                                             

                                                  Bonne soirée, mon petit ange de lumière !  

Well, hoppas att du har en lovely musikalisk kväll, min lilla prinsessa av Zawiercie - Dobranoc, mój Aniołeczek, miłych snów !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0