Jeden, dwa, trzy... Trojaczki jednojajowe !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! I Frankrike har ett par precis haft trillingar, fram till dess, inget ovanligt. Det är dock inte en vanlig par. Mannen är 51 år gammal och kvinnan, 52 år. När man frågar mannen hur hans fru blev gravid (läs, in vitro-fertilisering eller insemination), han svarar : "Naturlig befruktning, en man och en kvinna !"   

                              
                                             Jeden, dwa, trzy... Trojaczki jednojajowe ! 

Hmm, 52 år ?!? Livet är konstigt ! Jag trodde väl att känna om kvinnor. Well, jag hade helt fel. Men grattis till föräldrarna i alla fall.

             
                                                    Śpij dobrze, mój Aniołeczek !    

Äntligen, jag är tillbaka från föreningen, det var sista gången. «Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej», som ni säger i Polen, eh ? Här var det fint vädret med värmt hela dagen, 18 grader, haha ;-)  Jag är helt slut så går jag till sängs nu. Bonne nuit, mon petit ange de lumière. Fais de beaux rêves et que ta grand-mère te protègent pendant ton sommeil !  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0