Det ser fantastiskt ut !



Bonjour, ô ma douce Belle au bois dormant ! Hoppas att natten hade lugn och du sov gott, mój Aniołeczek. Igår kväll behövde jag att "andas" lite och  kollade något på tvp Polonia (bara fem minuter). Det var ett musikprogram och jag tror att en musikal kommer att starta från mars i Polen och de söng Bon Jovis låten "It's my life" (jag älskar rock och nästan alla musikstilar, nästan). Det ser fantastiskt ut, really. Bli inte ckokad  om jag säger att jag kände inga polska artister, haha :-)



Min polska inte bra eftersom jag verkligen inte förstår vad manen berättar på videon :-p Nu är det klart jag var inte en polack i ett annat liv. Hmm, jag är villig att satsa på att du har varit en polska en dag.  Well, co myślisz o tym, mój Aniołeczek ?  ;-)  Nej, det är inte möjligt, jag blir helt tokig.  

                                                         

                  Rock attityd, ma douce et merveilleuse petite muse ! Aj, min rygg ;-)   


Jobb, jobb, jobb. Hoppas att du har en fin solig dag, min kära lilla polska prinsessa - Miłego dnia życzę, mój Aniołeczek !   

PS : Hur mår din kära lilla mamma, Princesse ?




Kommentarer
Postat av: Casia

Froggie, jag blir inte chockad för att jag känner inte heller till några polska artister ;-) Det är de som min mamma ibland pratar om, annars har jag ingen aning. Men kull att du slänger ett öga på polsk tv! Min mom har flera polska kanaler för att det är några polska serier som hon följer, själv kollar jag aldrig på polsk tv (inte så mycket på vanlig tv heller).



Jag vet inte, kanske jag har varit en polska i mitt förra liv... Who knows?



Min mom mår bara bra, thanx för att du frågar Froggie! Min sis var på ett snabbt besök hos henne så hon var glad för det (min sis har inte möjlighet att besöka mom lika ofta, hennes jobb tillåter inte det på samma sätt som mitt). Hoppas att allt bra med dina föräldrar med och att din pappa återhämtat sig från all firande ;-)



Nu måste jag springa iväg till stan, har bokat tid hos min frisör (det ser ut som solförmörkelse i mitt hårbotten...)so I gotta be on my way.



Enjoy dagen, Froggie!



2011-02-09 @ 09:24:48
Postat av: FredVisgot

Du känner inte alla polska artister, really ? Oh, I'm shocking, my little angel ;-) Det är magin med tv. Det är som om hon fortfarande var i Polen. Hon har aldrig glömt sitt land. It’s incredible ! Din kära mamma har verkligen Polen i sitt hjärta. Så underbart :-) Men toi, jag är verkligen rädd för att du glömmer ditt hemland en dag. Jag tycker att det är ledsen.



Mina föräldrar mår också bra och pappa har inget problem alkohol, jag tror att han är immun mot :-b



Jag vet inte om det är kul att slänga ett öga på polsk tv, jag vet inte varför jag gör det, jag förstår absolut nada, haha. Sjâlv kollar jag inte ofta tv (inte intressant och saker att göra!), då och då.



En liten prinsessa som skulle komma från en liten charmig (I don‘t know) stad att kallas, hmm…Zawiercie, eh ? Pourquoi pas ? ;-)



Kul att din sister har kunnat besöka din mamma. Kanske din mamma har trott att det var toi, och inte Joanna, haha ;-)



"Solförmörkels", hahahaha, jag dööör på grund av dig, mój Aniołeczek :-D Ô Seigneur, varför den här ängeln och inte en annan ? Mon Dieu, hon dödar mig, haha ;-) Well, jag erkänner att det var bättre för en kvinna att inte ha solförmörkelse i hårbotten. Jag menar inte att du inte är vacker med, okej ? Du är/ska vara alltid himlen/världens vackraste ängel med eller utan solförmörkelse i ditt hårbotten...Hahaha, vad du är rolig idag, Princesse :-D



Well, hoppas att du är glad med resultatet. Jag är säker det är underbart och det är jättelätt för din frisör för att förvandla dig till en vacker liten prinsessa med sina långt blont hår.



Jag har precis ätit lunch. Na razie, mój Aniołeczek !

2011-02-09 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0