Bon Dimanche, Ma Petite Diablesse !



Bonjour, ma chère petite diablesse ! Jag började min dag med en trevlig joggingstur i parken genom dimman (jag bor i London sedan 2011, vet du ?) och efter en god varm dusch. Nu ska jag ha en liten rendez-vous med Dieu. Vill "bekänna" mina synder inför honom - hahaha :-D och ha ett långt "samtal" med. 

                                        

Jag antar att du har en massa av saker för att göra nu när du är tillbaka i Malmö. Well, hoppas att du har en fin dag i alla fall, ma chère petite Polonaise - Gather, girl, the roses ! Gather, girl, the roses  ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

London? Det var inte dåligt - jag ska dit snart! Själv bor jag fortfarande i Sibirien, fast det har lättat lite. Med betoning på lite.



Jag skulle också gärna jogga lite utomhus, men tyvärr är det a no go för tillfället. Jag får göra det på gymmet istället.



Hoppas att ditt lilla samtal gick bra och att du inte måste sona alltför mycket för synderna. We are only humans, after all... Nu ska jag gather some of those roses... Ciao, och ha en lovely dag!

2011-01-02 @ 09:54:45
Postat av: FredVisgot

Min kusin, Elisabeth (inte drotnngen, förstås!) bor där. Hoppas att du inte kommer bli…chockade. Men du kanske är van vid det. Ja, förstås,! Jag är dock säker på att du inte ska bli uttråkad, London är en stad full av liv - speciellt kvällarna/nätterna.



Själv gillar jag inte britterna, vi är inte vänner. Det är inte samma sak med polackerna, haha ;-) Marie Curie, Aniołeczek, Frédéric Chopin och sen Paris är en "liten Polen", vet du det, Aniołeczek ?



Det är bättre att jogga ute, of course, man andas luft. Snart snart :-)



Synder ? Vilka synder ? Men jag är en sann ängel, moi ;-) Jag gick till kyrkan för ett dop. Och har ett stort problem med Gud.



Jag är inte håller med dig, det enkla faktumet att vara "Human" » är definitivt inte en tillräcklig ursäkt för våra synder. Eller så är vi bara djur och jag är inte ett djur. Okej, bara med dig, min kära lilla nalle ;-)



Hoppas att rosor var vackra :-) Ha en fin eftermiddag, Aniołeczek ! Bonne après-midi, ma douce et merveilleuse petite muse !

2011-01-02 @ 15:14:04
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0