Cirkus i Bordeaux !





                                                                   Cirkus i Bordeaux !  

Här är en av Frankrikes främsta cirkus (med Cirque du Soleil) som är här i Bordeaux för en månad. Jag har aldrig varit på cirkus och känner nån som kommer inte att gå där på grund av clowner, haha ! Varför Är vissa människor rädda för clowner ? De är människor lika oss. Men de kanske har dålig andedräkt. Jag tror att de slaviska folket gillar cirkusar, eh ? Vädret är fint som du kan se det på bilden med bara 9 garder ute och massor flygplan som flyger i luften. Na razie, mój Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag gillar inte heller cirkusar... Jag vet inte helt varför. Inte riktigt min grej. Inte clowner heller. Det är...bara inte jag. Då går jag hellre på en promenad...hehe. Men each one to their own :-) Ciao!

2011-01-19 @ 18:27:23
Postat av: FredVisgot

I hope you do not panic when you see a clown in the street, även om det skulle vara för roligt att se det, hahaha ;-)



Jag håller med dig. Jag väljer promenaden, särskilt kvällpromenader i utomlands - Spanien, Portugal :-) Papa, mój Aniołeczek !

2011-01-19 @ 20:10:59
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0