Dziękuję za wszystko, mój Aniołeczek ! del 2



Cześć, Aniołeczek ! Jag kände redan historien om Polen sedan länge. Men jag lär mig känna det polska folket med dig, mój Aniołeczek. Och jag upptäcker den sanna polska själen med dig, mój Aniołeczek.  

                                                                                 Tack För Allt, Casia Sobczak  :-)   

                                    

Je te remercie du plus profond de mon coeur, mon cher petit ange de lumière. Tu es tellement merveilleuse et tu m'offres tellement...Et moi ? Rien. Ma pauvre petite princesse de Zawiercie ! Je voudrais t'offrir quelque chose mais, un jour peut-être. Espoir, espoir, vain espoir. Merci beaucoup, mon merveilleux ange de lumière.




Kommentarer
Postat av: Casia

Ey, du har ju inget att tacka mig för, Froggie - det är jag som ska säga tack till dig för alla dina ord :-)



Hope att du har en nice dag, jag har varit och andats in lite luft samt hälsat på mormor och nu ska jag fortsätta med jobbet - Bachelor on the menue! Ciao, Froggie!

2011-01-20 @ 13:49:52
Postat av: FredVisgot

Det är självklart att jag måste tacka dig för allt du ger mig -så magiskt ! Och jag upptäcker så många saker med dig och du har för mycket tålamod med mig, inte sant ? :-) Och sen mina föräldrar lärde mig att alltid säga tack när någon ger mig något.



===> Och viktigast av allt är detta den enda saken jag kan göra, haha ;-)



Nu kan du besöka din mormor utan att riskera att krypa på alla fyra eller bli en mänsklig snögubbe. Oh la la, det är som om det var länge sedan redan men mon Dieu vad du var rolig - hahahaha, och jag hade för ont i magen på grund av dig, ma merveilleuse petite princesse de Narnia. Ah, toi toi toi ! Vilket underbart (virtuellt) roligt minne ;-)



Ingenting på jorden kan stoppa dig från att se din mormor. Ingenting.



Bachelor ! Jag har aldrig sett det. Generellt, hmm...tjejerna i detta program gör några naken bilder och striptease, förre och efter. Och de är alla dåliga skådespelare, men…om bachelor och hans flickor är vackra och roliga :-) Papa, mój Aniołeczek !

2011-01-20 @ 16:15:53
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0