Likheter och olikheter din sis och du, Aniołeczek ?



Bonjour, ma douce et et merveilleuse petite muse ! Aj, Jag ska gå till helvetet ((åh, det finns redan lukten av grillning), but no problem, Aniołeczek, haha ;-)


                                                                 
                                                                 Cześć, Aniołeczek ! 
 

Din sister och du är lika två körsbär. Men vilka är era likheter och era olikheter ? Jag känner att du är större än din syster, eh ? Jag vet alltid inte varför du inte vill svara till det. Men du är fri att göra allt vad du vill, allt...inte sant ;-) Ciao, mitt lilla favoritskörsbär från Zawiercie !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hmm. Vad menar du med att jag är "större"? Fysiskt, menar du? Eller how? No comprendo... Vi är väldigt lika till utseendet och till en stor del till sättet också, men självklart finns det mycket som skiljer oss åt.



Nu måste jag fixa min lägenhet, Froggie. Jag har jobbat och jobbat så det ser ut som om jag har haft de tre små grisarna på besök, hehe.



Ha en nice dag!

2011-01-10 @ 15:08:47
Postat av: FredVisgot

Du ser större (fysiskt) ut än din sis när jag tittar på dina bilder på din blogg. Och jag tänkte verkligen att Joanna var din lillasyster, you know. Du ser inte "äldre" ut -nej nej nej - men jag kan inte förklara det. Det är svårt ! Och ni är för konstiga på vissa bilder -men så söta i alla fall, okej ? En dag sa du att du inte visste flirta men det finns en bild på din blogg (och videon) som är bevis på att detta är inte helt korrekt ;-)



Jag skulle aldrig få ett svar från dig till min enkla fråga...Du gillar att särskilt göra mig galen, eh ? Men du förstår inte att jag redan är helt galen på grund av dig, min kära lilla polska nalle ;-)



I will never give up, Aniołeczek, never, do you hear me, NEVER!!! :-)



Oh, du vet fixa, Aniołeczek ? Jag är så imponerad av dig. Yes, you are a perfect/dream housewife. Jag är lite nyfiken och skulle vilja gärna veta vad du har gört i din lägenhet. Na razie, Aniołeczek !



PS : Se upp för den stora stygga vargen, min lilla gris, hahahaha :-D

2011-01-10 @ 21:46:02
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0