Szczęśliwego Nowego Roku, Aniołeczek !



 
               Bonne et Heureuse Année, ma douce, belle et merveilleuse petite Polonaise... 

Je te souhaite une Bonne Année et Bonne Santé, en espérant que TOUS tes rêves deviennent réalité, les uns après les autres, et que le soleil brille pour toujours dans ta vie, ma chère petite princesse de Narnia. Et n'oublie jamais : le Monde t'appartient, Aniołeczek ! 

                               
                                    En virtuell ros för en riktig liten underbar ängel !  

Hoppas att du hade en underbar kväll, haft en fin dag i Köpenhamn och önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År, god hälsa, all lycka inför det här nya året. Feliz año nuevo guapissima - Szczęśliwego Nowego Roku, Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Gott 2011, Froggie! Hoppas att du hade en lovely kväll igår :-) Jag är tillbaka i Malmö efter en låååång natt med mycket bubblor, hehe. But hey - I'm alive!



Nu ska jag göra absolut ingenting - ha en fin första dag på året, Froggie!

2011-01-01 @ 15:18:41
Postat av: Christelle

Happy New Year, Casia!



Christelle

2011-01-01 @ 16:15:21
Postat av: FredVisgot

Trodde att du skulle vara i Köpenhamn hela helgen. Jag var hos mina föräldrar hela dagen och tog en lång lång promenad med mamma i dimman.



Vad trevlig att du är alltid levande trots din låååång natt och bubblor !



"Att göra absolut ingenting" är ett uttryck som är inte en del av Casia's liv. Hoppas att du har en trevlig lång galen kväll ;-) Mon Dieu, vilken energi du har !

2011-01-01 @ 22:05:53
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Happy 2011 to you too, Christelle - I hope it will bring you only the best things in life :-)



Froggie, jag gjorde verkligen absolut nada nada igår. Bortsett från lite småsaker, då, men i det stora hela var jag en zombie, hehe. Det var rätt trevligt!



Men idag är det nya tag som gäller - massa work och så måste jag släpa mig bort till gymmet, of course.



Jag var i Köpenhamn bara över kvällen/natten, åkte hem nästa dag - enough is enough, eh?



Ciao, Froggie!

2011-01-02 @ 09:52:23
Postat av: FredVisgot

Åh, min stackars lilla Zombie ! Hoppas du haft återhämtat dig från den här lååånga natten ;-) och det var trevligt på gymmet, och ditt job är inte för komplicerad. Oh la la, var det länge sedan, det nya året ? Gillar du inte Köpenhamn ?



"Enough is enough" until next time. Oh, it's really not easy being the queen of nights in Scandinavia, haha ;-) Det kan jag inte förstå, är bara en liten grön groda nu, moi, koack koack. Na razie, Aniołeczek !

2011-01-02 @ 14:51:26
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0