En sardin är bättre i dess burk !



Bonsoir (ou bonjour) ma chère muse ! Sale, sale, sale...The sales have just started here. I eftermiddag var det lite shopping för mig...Lite ! Jag ville köpte några skjortor, byxor, jeans men köpte bara en jacka - ett gammalt franskt märke av männens kostymer från Paris.

               
                                                                  Min nya jacka !  

Oh, jag var snabb som blixten för att köpta den, men mina fötter gjorde ont, hahaha ;-)  Kan du säga mig...om min nya jacka är svart på bilden ?

                

Jag ville köpa ett par skor, osv... i en Nikes butik men jag tror att en sardin är bättre i dess burk. Nej, det var för många människor dit (jag var för trött) och jag verkligen behövs för att springa idag. Nästa vecka, nästa vecka :-)

                      

Nu ska jag äta middag och dricka ett glzs (eller flera, haha) champagne hos vänner - jag har litet bråttom. Bonne soirée - Dobranoc i miłych snów, Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag känner väl igen märket på jackan :-) Den var jättefin, really. Men lite svårt att säga om den är svart eller blågrå... Jag chansar på det sistnämnda!



Jag tog också en snabb sväng in på NK (det är en mindre och inte lika glammig version av Macy's och Harrods, typ)och kollade in rean när jag var mellan hotellen, men det fanns inget särskilt att titta på. Ville egentligen titta in till Gucci och Louis Vuitton, men min plånbok skrek lite för högt. Får se om den lyckas överrösta mig idag, hehe.



Ciao, Froggie, hoppas att du hade trevligt hos dina vänner :-)

2011-01-16 @ 09:32:47
Postat av: FredVisgot

Jag köpte densamma jackan för min pappa (han firar sin födelsedag den 7 februari, 66 år !). Och har också k¨pt några (herr)underkläder för jag. Jag rekommenderar dig att komma till Frankrike om du vill få en LV (osv...) för ett gott pris (i januari och jag minns inte den andra månaden : - 50% -60% -70% men det finns massor av människor), tro mig. Och det varar en hel månad varje gång.



Igår kväll var jag med mina bästa vänner -kören, you know, vi sjöng för påven Jan Pawel II, känner du, Aniołeczek ? ;-) Och de alla är bättre katoliker än jag, haha ;-) Hoppas att du hade en trevlig kväll, Aniołeczek!

2011-01-16 @ 14:32:38
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0