Réveille-Toi, Ma Belle Au Bois Dormant !



Bonjour, ma Belle au bois dormant ! Du måste vakna upp om du vill se solen skiner idag. Du vet vad man säger: "The future belongs to those who get up early !" Isn't it ? men det beror på timmen när man gick till sängs, eller hur ? Om du har problem att vakna upp på morgonen, så jag är här för dig. Nie ma problemu, Aniołeczek  :-)

               
                                                        Awake, my Sleeping Beauty !   

Du vet att jag har en morbror som hade ett allvarligt problem med droger, but you probably do not remember any of it. it is not important. Jag betraktar honom min storebror och han har alltid haft problem för att vakna upp under semester - jag ville alltid vara med honom, stackare, haha.

                                                                        Zzzzzz...

Varje morgon gick jag in i hans rum med ett glas vatten i handen och jag tömde innehållet över honom. Vad det var roligt, haha ! Inte för honom, bien sûr. Så behöver du min hjälp, jag är alltid här för dig, okej ? Och resultatet är garanterat, jag lovar, haha. Säg "oui", s'il te plaît, min kära lilla polska nalle. Jag vill gärna göra det till dig och det är gratis...bara för dig, eh ? Ja, det är sant, jag har ett stort hjärta  ;-)

                

Well, hoppas att du har en underbar dag och en trevlig träning på gymmet, ma douce et merveilleuse petite muse - Życzę dobrego tygodnia, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Jodå, jag kommer ihåg att du har berättat om din morbror... Det var ett annorlunda sätt att väcka nån på, själv föredrar jag väckarklockor men tack för erbjudandet, Froggie ;-) Jag har inga problem med att vakna på morgonen, men ibland har jag svårt att somna för att jag har så många tankar och idéer som flyger runt i skallen och de vägrar låta mig sova, hehe. Well, vi har alla våra öden, eh?



Nu är jag hos min mom och hälsar på igen, hon fyller år imorgon så jag tänkte komma och dricka lite bubbel med henne. Sen behöver jag lite lugn och ro efter mina dagar i Stockholm. Och så vill jag gå till gymmet, hade inte tid med det i huvudstaden direkt. Well, hope att du har haft en fin dag, Froggie, ciao!

2011-01-17 @ 18:03:10
Postat av: FredVisgot

Men varför är du alltid otrevlig med jag, ? Okej, okej, inget glas vatten men…med champagne kanske, eh ? ;-) Säg oui, s'il te plaît ma petite muse ! Säg oui ! Well, samma sak med moi ! Det är varför jag har en liten notebook för att skriva allt vad jag har i huvudet, men ibland är det inte nog.



Va, det är födelsedagen till din mamma, really ! Det visste jag absolut inte ;-) Lögnare ! Haha :-) Det ska bli en underbar dag ! Hoppas att du hade en trevlig träning på gymmet i Oxelösund. Well, hade jag en fin dag ? Sol och 16 grader. Co sądzisz o tym, Aniołeczek ? En dag kommer du att vara arg mot jag, haha ;-) Hälsa din mamma ! Papa, mój Aniołeczek !

2011-01-17 @ 20:05:23
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0