Fredagskvälls resultat : aj aj mitt huvud !



Dzień dobry, Aniołeczek ! Why is the world so noisy this morning ? Jag har precis börjat dricka min andra kopp svart kaffe. Jag måste erkänna att jag drack för mycket alkohol igår kväll - vin och champagne. Ingen bil med mig eftersom det var nära mitt hus. Ja, mina 20 år är redan långt bakom mig (åh, förlåt mig, mormor !). Jag minns att jag dansade varje kväll tills soluppgången när jag åkte till Spanien eller Portugal på semester varje sommar och jag undrar varför jag har alltid gillat att dricka vin där. 

                                                                      

                                         Hoppas att överleva. Önska mig lycka till ;-)

I morse ska jag inte ta en joggingstur eftersom ska jag snart spela fotboll med kompisar. Och sen ska jag vill gärna få en eftermiddag med mig själv i lugn och ro. Jag tror att jag glömde mitt huvut igår kväll. Jag känner mig som att vara i en annan värld, en parallell värld, du vet. Miłego niedzieli życzę, Aniołeczek ! 

PS : Aj mitt huvud - Prata inte så högt, min kära lilla polska nalle, s'il te plaît !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, du får ta en detox-söndag :-) Det ska jag också göra, fast jag drack bara två glas igår. Men när man sitter och koncentrerar sig hela tiden (på jobbet) så känns de två glasen som betydligt fler.



Hope att du inte ramlar under joggingturen ;-) Det är lätt att tappa balansen när man är bakis, u know. Jag ska fortsätta jobba nånstans i stan och träffa lite vänner sen - så gymmet får vänta tills imorgon eller så.



Ha en lovely, lugn dag!

2011-01-16 @ 09:28:56
Postat av: FredVisgot

Vilket klokt tips ! Att vara i trädgården hela eftermiddagen i solsken (14-15 grader), vad tycker du om det, min kära lilla polska nalle ? :-)



Oh, bara två glas, du är klokare än jag eller en liten bebis så, haha ; -) Att koncentrera ?! Det är svårt att koncentrera sig i hotellbarerna men...du har rätt, det hjälper so much ; -)



Well, jag har ramlat flera gånger, men inte för att jag var bakis. Du pratar av dina många erfarenheter, menar du ? ;-) Tur att jag inte är i porslin, inte sant ? Hmm, jag antar att du ska vara på gymmet hela dagen imorgon.



Hey, det är nästan våren och du kommer snart vakna upp, lilla nalle, haha ;-) Bonne après-midi, na razie Aniołeczek !

2011-01-16 @ 14:45:59
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0