Mörker och Ljus !



Bonsoir, ma belle petite étoile du soir ! Igår kväll var jag i mörkret, liggande på soffan. Jag hade en liten filosofisk konversation med mig själv. I slutändan tycker jag att "galenskap" är det korrekta ordet.

                

Jag gillar att beundra brasans skönhet sedan jag är liten. Det finns en magi som gör den levande. Jag sa till mig själv : "Dessa flammor verkar vara som andar (nej, jag pratar inte med dem !) från en barnsaga som dansar hela natten. Och om det fanns liv, en annan värld i brasan ?"  



Dessutom är den här typen av värme sååå trevlig, du vet. Vad tycker du om dessa bilder, min kära lilla ploska nalle ? 

                                                     

                                          Bonne soirée, mon petit ange de lumière !

Jag är för trött, gjorde massor av saker idag och har ännu många för att göra ikväll. Well, hoppas allt är bra med din mamma och du har en lovely kväll med henne - Dobranoc, mój Aniołeczek, miłych snów !   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0