En god somn för en gångs skull !



Bonjour, ma douce et merveilleuse petite muse ! Hur var bubblorna igår ? Goda, jag bet :-)  Jippie, jag fick en bra sömn för en gångs skull :-) Jag tror att min säng inte ville att jag lämnar den ensam i morse. "Vi ses väl i morgon ?" verkade den be, haha.

                                      
                                                  En kopp kaffe för dig, Aniołeczek !  

Przyszłość jest dla tych co wcześnie wstają....Well, nu ska jag snart till stan för ett möte i morse - kaffe, kaffe, kaffe ! Livet är inte underbart, eh ? :-) Hoppas att du har en fin dag, bonne journée mon petit ange de lumièreMiłego dnia, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Bubblorna är alltid goda, u know! :-) Men det blev bara ett par glas - har en hel del jobb to do idag, och så vill jag slippa kräla på alla fyra at the gym!



Hoppas att du får ett trevligt möte, Froggie - jag kände ett riktigt kaffeabstinens när jag läste dina ord! Det svarta guldet... Give me some and plenty, hehe. Ha en nice dag!

2011-01-19 @ 09:05:49
Postat av: FredVisgot

I konw, I know...Gudomligt ! Bara ett par glas och inte hela flaskan. Hmm, du blir klok när du är i Oxelösund, Aniołeczek ;-) Nej, jag ser inte vilket är problemet att kräla på alla fyra at the gym. Just a minute, let me imagine the scene ! Well, no problem, you can do it, my little angel from Zawiercie, ... ;-)



I feel, Aniołeczek, that you start to know me very well nu ;-) Det svarta guldet tar oss till paradiset på jorden, min lilla polska ängel. Życzę miłego popołudnie, mój Aniołeczek !

2011-01-19 @ 13:40:17
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0