En rolig dröm med dig, Aniołeczek ;-)



Good morning, my little angel ! Imorse vaknade jag upp med ett stort leende på läpparna. Pourquoi ? Jag hade en riktig rolig dröm, och du var i min dröm, Aniołeczek. Det är omöjligt att kontrollera våra drömmar. Tja, vad kan jag säga om den ? Du gillade särskilt att tortera mig. Faktum är att du kittlade mig "à la Aniołeczek".  Mon Dieu, jag skrattade så mycket att jag inte hade inga styrkor (lite som Simson med sitt hår) och jag hade ont i magen (aj aj !) och kunde inte andas. Och ju mer jag skrattade mer än du kittlade mig.

                                             

Du hade en annan tortyr för mig. Bubblor ! Du gav mig ett glas champagne men jag kunde inte dricka, inte även en droppe, eftersom du "gjorde" mig så liten som en tumme. Dessutom  drack du ALLA flaskor framför mig. Och långsamt, of course. Och det fanns massor av flaskor goda champagne. Det är tydligt att det var omöjligt för mig att motstå dig för långa. Du vet hur att få allt du vill ha from men, Aniołeczek. I min dröm, förstås ! I verkliga livet skulle det vara mer komplicerat. Hey, jag är en groda, MOI, haha :-D 

                  

                                                         Bonne journée, Aniołeczek ! 

Nej, verkligen, jag vet inte vad jag gjort för att du är grym även i mina drömmar, min kära lilla nalle ;-) Imorse har jag ett möte på ett café i centrum. Well, hoppas att du har en fantastisk dag med dina vänner, ma douce et merveilleuse petite muse - Miłego dnia, Aniołeczek ! 

PS : Skicka mig ett av dina änglalika leenden med tanken ! För att jag inte har kallt (brrr, det Är minus 1 grader just nu) och jag vill attt min dag blir fin. Är jag självisk ? Pour un de tes beaux sourires ?! Hmm, ...oui. Hey, c'est une des Merveilles du Monde, haha  ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, det var en allt annan än snäll version av mig som du fick träffa i drömmen! Det var rätt taskigt, speciellt det där med champagnen...jag lovar att jag inte är lika ego in real life! :-) Skickar dig en massa leenden som plåster på såren, hehe.



Hoppas att ditt möte går bra, jag är också på g ut - ska äta frulle med en vän, sen work work och så kommer en annan vän till mig ikväll. Så jag måste hinna med så mucho work som möjligt däremellan. Och gym. Varför har dagen så få timmar? Well, well, c'est la vie, oui?



To trzymaj sie, Froggie, no i mam nadzieje ze cie nikt dzis nie skurczy...hehe. Ciao!

2011-01-03 @ 09:09:29
Postat av: FredVisgot

Okej, i min nästa dröm ska jag vara kungen och du, hmm...min hängivna slav. Det är för balans, håller du med mig ? ;-) Det är sant att du är snäll mot mig i mina drömmar, oftast. Vad betyder det ? Haha...



"Plåster på såren", vilken konstig uttryck ? Well, jag är jättegald, Aniołeczek. Jag ville bara ett litet leende från dig och du skickade EN MASSA leenden. Hmm, du hade god sömn inatt ;-) Tusen tack, min kära lilla polska nalle.



Oui, c'est la vie ! Det verkar som om dagarna är längre/har mer timmar på planeten Jupiter. En god idé ?



Jag tänkte på dig när jag var på café med min kopp kaffe...och din mormor hade (har alltid) en väldigt viktigt plats i ditt liv. Det är så fantastiskt ! Jag föreställde dig när du var liten med henne i Zawiercie och sen i Oxelösund.



Ja też mam nadzieję, Aniołeczek. Oh, och ett stort tack för dina ord på polska, min kära lilla lärare på polska :-)



Hoppas att du har en underbar eftermiddag ! Bonne après-midi, ma douce et merveilleuse petite muse de Zawiercie - na razie, Aniołeczek !

2011-01-03 @ 13:47:18
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0