En eftermiddag, ensma, i lugn och ro !



Bonsoir, ma belle étoile du soir ! Äntligen, en hel eftermiddag i lugn och ro, ensam med mig själv. Eller nästan eftersom jag fortsatte mitt samtal med Gud. Det var som att prata med en vägg. Ibland undrar jag om han vill höra mig. Säg till om jag stör  :-)

             
Sedan plockade jag upp de fallna löv på marken i trädgården. Och jag tor en liten promenad. Idag fanns det inga själar omkring på gatorna.

             
                                       Nya bostäder växer upp som svampar ur jorden !  

             
                                                      Vad är en fontän utan vatten ? 

Var ska vi hitta våra kära lilla muser som ger oss inspiration om fontäner är torra ? Åh, fruktansvärt är den här världen vi lever i  ;-)

            
                                                       Śpij dobrze, Aniołeczek !  

Hoppas att du har en underbar kväll, ma belle petite princesse de Narnia - Dobranoc i miłych snów, Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, så duktig du är! Och får lite frisk luft på köpet... Jag andades lite luft på vägen till och från gymmet, sen har jag bara jobbat och jobbat. Ska träffa lite friends imorgon så jag fick göra mer än vad jag hade tänkt. Men, men. Man måste ju balansera... :-)



Ha en fin kväll, Froggie!



2011-01-02 @ 21:43:15
Postat av: FredVisgot

Duktig, Aniołeczek ? Är det en komplimang ? Nej, nej, nej, ingen komplimang, min kära lilla nalle från Zawiercie. Hey, jag kommer börja att tro att jag har talang/är the BEST. Hmm, det har du rätt - I am joking, of course, haha ;-)



Du njuter av en trevlig tropiskt klimat...à la suédoise. Malmö är lik Miami ;-)



Det är första gången att du kommer träffa dina vänner i 2011. Det här nya året är ju en logisk fortsättning av förra året : jobb, vänner, champagne, fester, gym, resor, bubblor, vit vin, familjen med din mormor. Livet :-) Tur att du gjorde ingenting igår, eh ? Hmm, jag tycker att du är lite medium, haha ;-)



Dina vänner är verkligen viktiga i ditt liv. Hey, du är lycklig så och har ditt underbara änglalika leende varje dag...Och världen blir bättre och vackrare med :-) Fantastiskt !



Bonne nuit, ma douce et merveilleuse petite princesse de Narnia. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil, Aniołeczek!

2011-01-02 @ 23:16:10
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hepp, mina vänner är mina små guldklimpar som jag vägrar att släppa! :-) Det är väl bland det viktigaste som finns, vänner och familj? De berikar mitt liv, iallafall - även om de ibland gör mig galen, men thats just the way it goes :-)



Ha en fin dag, Froggie

2011-01-03 @ 09:11:41
Postat av: FredVisgot

Vilken tur du har med ! Vänner till mig hindrade mig från att sova under nyåret. Nästan en annan sömnlös natt. Haha, så jag förstår dig, de gör mig galen också. Men sanna sanna vänner har jag bara två. Alla andra Är vänner/kompisar.

2011-01-03 @ 13:12:19
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0