Proszę uśmiech dla mnie, mój Aniołeczek !



Bonjour, ma douce petite princesse de Narnia ! Jag gillar för mycket kvällspromenader, men inte när det är kallt (2 grader men om detta verkade vara - 15 grader med vinden). Ja, jag har ont i läppar nu. Kan inte le idag. Haha...aj aj mina läppar ! Lyckligtvis tror jag att jag har Nivea kräm någonstans. Jag var glad att vara hemma i värmen - Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej  :-)  Aj aj mina läpar !  

                
                                                                 Min vän ler för moi !  

Proszę uśmiech dla mnie, mój Aniołeczek, tak ? Jag kan verkligen inte le, det är hemskt. Hoppas att du har en annan fin solig dag med "Bachelor" och en trevlig träning på det charmiga lilla gymmet till Oxelösund - Miłego dnia życzę, mój Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Du kan säkert le igen, I am sure! :-) Tänkt dig då att promenera i -15 grader eller så. Då är det inte bara läpparna som får problem. Lyckligtvis är det "bara" två plusgrader idag, så jag har ansiktet kvar efter min promenad och stuff. Ska sätta mig med jobbet igen - apropå det, dvs Bachelor. Det finns ju en kvinnlig motsvarighet, dvs Bachelorette, och det spelas in en version av den här i Sverige (eller nåt liknande). Kan du tänka dig att produktionsbolaget kontaktade mig och frågade om jag ville ställa upp? Som Bachelorette-tjejen, alltså. Oh My God. Are they crazy, liksom? Over my dead body! :-) Jaja, nu ska jag fortsätta knega här. Hope att du får en fin dag, Froggie!

2011-01-21 @ 15:35:19
Postat av: FredVisgot

Men jag har för avsikt "att smaka" den söta pussen av Madame Kallt i Sverige, haha...



Bachelorette, toi ?! Oh, really! Well, de är god smak, tycker jag :-) När kontaktade produktionsbolaget dig ? 2010 ? Vad var ditt svar ? Pourquoi toi ? Du skulle vara en perfect bachelorette med en fantastisk drömkropp och, hmm…en...hjärna (oh, det finns ett problem, haha). Dessutom skulle hela Sverige kunna beundrat dina två tatueringar ;-) Och du skulle aldrig ha träffat moi. Sorry, my dear little bachelorette ;-)



I Frankrike är de bara dumma tjejer, bimbos -inte som du :-) Hoppas att din mamma haft en finfin dag, na razie, mój Aniołeczek !



PS : Har du fortfarande många överraskningar av detta slag, min kära lilla "Bachelorette" ? ;-)

2011-01-21 @ 16:37:59
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Precis - moi? Oh, no. Hepp, de kontaktade mig i slutet av förra året. Ingen aning varför just mig. De tyckte väl att jag passade in i mallen. But I so don't!



Jag har precis lagt av med Bachelor för idag, ska andas lite och skriva på lite andra grejer. Jag har en eremitdag eftersom jag ska vara social i helgen. Gotta be careful with that balance-thing.



Ha en fin kväll, Froggie!

2011-01-21 @ 17:58:22
Postat av: FredVisgot

Jag känner tjejer som skulle ha accepterat, de är villiga att göra något för att bli berömmelse.



Varför gör du inte det ? Du kunde acceptera det och bli en kändis, ha massor pengar. Well, det är ett bevis på att du har en riktig personlighet och en hjärna, ma belle petite étoile de Zawiercie. Vad jag är jättestolt över dig :-) Dobranoc, mój Aniołeczek !

2011-01-21 @ 19:43:50
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0