En vecka som slutar ; en ny vecka som börjar !



Bonsoir, ma douce et belle étoile du soir ! Vad är trevligt när vi gick promenader i stan är att vi kan se olika saker varje gång. Ja, det finns alltid något nytt att se om vi har våra ögon öppna för det som omger oss.    

              
                                                                          ???  
Det är kanske en smurf som har förlorat en av sina gummistövlar på gatan, eh ? Stackare !  

 
                                                      Bordeaux : solnedgång, kl 17:50  

Det är en vecka som slutar för att göra väg för en ny vecka. Jag har precis gått hem, var ett par timmar till föreningen och sen åt middag på restaurang (kräftdjur med vitt vin) med vänner, ett par : Pierre, a Gendarmerie captain och Agnès, doktor på sjukhus och klinik. De är bra och intressanta människor. 


                                 Bonne nuit, ma douce petite Polonaise de Zawiercie !  

Nu är jag med min bästa vän, Monsieur Mig Sjväl. Hoppas att du har en fin kväll med din mamma - Dobranoc, mój Aniołeczek, miłych snów !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Det låter som en kväll i intressanta människors sällskap :-) Jag har precis släpat mig hem från gymmet, träffade lite vänner på vägen och nu ska jag slänga i mig nåt ätbart och så drar jag en tur till stan. Imorgon är det dags för Malmö igen, men bara för nån dag... Ha en fin day, Froggie!

2011-01-24 @ 14:10:22
Postat av: FredVisgot

Hoppas att din lägenhet inte var för kallt :-) Nu har du ingen tid att andas och många vänner för att besöka. Eller kanske...hur är det här i...London? ;-) Dobranoc i miłych snów, mój Aniołeczek...



Hey, du ser att jag inte är psyko någon. Okej, inte hela tiden då ;-)

2011-01-27 @ 22:52:11
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0