En trevlig kväll med en otrolig kvinna !



Bonjour, ma douce Belle au bois dormant ! Igår kväll var det en trevlig kväll. Jag hade en rendez-vous med en otrolig kvinna och du känner väl honom ;-) mój Aniołeczek

              
                              Och den här otroliga kvinnan var Miss Marple, haha :-)  

Igår berättade jag för min syster att cirkusen var i stan. Jag trodde att hon gick till få en hjärtattack, hon hatar clowner. Vad det var roligt ! Ok, I am a bad brother, haha ;-)  

            



Nu ska jag spela lite volleyboll (har litet bråttom) med kompisar och njuta av en himmel utan moln  ;-)  Hoppas att du har en underbar söndag med din mamma och vänner - Miłego niedzieli życzę, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Miss Marple! Det var ett tag sen :-) Har inte haft tid till att kolla på TV på sistone, får väl ta igen det lite när det har lugnat ner sig.



Hope att du har haft en fin dag, jag har varit social all day och nu ska jag njuta av ensamheten. Ha en fin kväll, Froggie!

2011-01-23 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0