Bonne semaine, mon petit ange de lumière !



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Åh, vad jag sov dåligt i natt. Min hund var inte bra. Mitt hjärta var så ledsen att se den så. Det var en konstig lång natt. Nu ska den sova hela dagen.

                      

Du älskar så mycket djur att du kollade min blogg även när du fyllde år...i London (étrange, vraiment étrange, ma chère petite princesse de Zawiercie ! Varför kan jag inte gissa dina tankar, gå in i ditt huvud, som med andra ? Är det magi ? Är du en häxa och vad gör du med mig ? Hmm, ska jag vara orolig, mój Aniołeczek ? Hey, du börjar skrämma mig...Du är verkligen en konstig liten ängel, cool haha) och även med en "engelsk" dator (själv skriver jag svenska med min "fransk" dator och det är komplicerad). Tur att jag är en groda och inte en spindel, inte sant ? ;-)  Hoppas att du har en fin dag för din första vecka i Sverige sedan din födelsedag, min kära lilla polska nalle !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0