Vilken ansträngande eftermiddag !



Ah, les femmes ! Jag hade en lååång eftermiddag igår : det var shopping med mamma och den lillasystern. Jag ville bara köpa nya running shoes för mig. Varför har jag många tålamod ? Efter en butik, två butiker...åtta butiker, osv...De köpte några kläder och stövlar - jag vet inte hur mamma och syrran gjorde för att flytta bland folkmassan. Jag tror att kvinnor har en magisk kraft för det. 

                                               
                                             Shopping : vilken energi ni (kvinnor) har !  

Well, jag köpte inte någonting för att...ja, jag var för trött för att ta en tur på Nikes butiken (även om jag inte gillar det här märket). Hey, tur att jag hade lite rätt till kaffepauser ! Fem timmar i butiker men, men...Well, hur får kvinnorna för mycket energi för shopping ? Mystère, mystère. Jag var en riktig zombie igår kväll, för trött och verkligen för gammal eller just a man, un homme, un hombre, człowiekiem...Mon Dieu, kvinnor och shopping ! ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0