Så trevligt och varmt i min mysiga säng !



Bonjour, ma petite Belle au bois dormant ! Jag slår vad du drack fortfarande alla flaskor champagne igår kväll, och jag...Nada. Är vi fortfarande i min dröm, Aniołeczek ? Hmm, svårt att säga ! Är du bakfull imorse ? Haha, låt mig dricka åtminstone en liten droppe champagne nästa gång, Aniołeczek, oui ? ;-)

                           

                           Bonne journée, ma chère petite Belle au bois dormant ! 

Det var så trevligt och varmt i min mysiga säng då det är mycket kallt ute i morse. Nadszedł czas, bądźmy odważni jeśli mamy do pokonania wroga. Hoppas att du har en trrrevlig dag i alla fall, ma douce et merveilleuse petite muse - Miłego dnia, Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Dear God, are U mad, Froggie? Jag kommer inte dricka...på några dagar, hehe. Så ingen bubbel för min del igår! Men det kommer nog snart again, hehe. That's the way of life.



Hope att du har haft en bra dag, ciao!

2011-01-04 @ 17:13:46
Postat av: FredVisgot

Men du vet väl att jag är galen. Men du får inte glömma att jag var traumatiserad av min dröm ;-)



Om du är lika min mamma och hennes systrar så tror jag dig, Aniołeczek. De säger alltid att de inte har druckit. Är det sanningen ? Nej, naturligtvis inte ! De dricker alltid när de är tillsammans. Les femmes ;-)



Snart ? Det är snart helgen (vad tiden går snabb), haha :-)



Bonne nuit, ma douce et merveilleuse petite muse. Fais de beaux rêves et que les petits anges du ciel te protègent pendant ton sommeil!

2011-01-04 @ 20:44:16
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0