Bogu niech będą dzięki !



Dieu soit loué, tu es toujours en vie, ma douce et merveilleuse petite muse ! Je pensais que tu avais un problème et même que tu étais à l'hôpital. Oh la la, j'étais terriblement inquiet ! Eh bien...je suppose que tu étais avec ton beau prince charmant ou boyfriend, c'est la même chose. Mon Dieu, je suis tellement...stupide (hey, la stupidité est le premier pas vers la sagesse, ou pas) haha ! Mais je remercie Dieu que tu sois en bonne santé :-)
                                                        
 
Eh bien, je ne regrette absolument pas tout ce que j'ai écrit / fait sur (pour) toi. Je peux même te dire que je suis HEUREUX (happy) de les avoir fait, Aniołec...Casia :-) Jippie, jag ska snart vara bredvid Satan i varmt. Je me sens tellement ridicule. Que vas-tu penser de moi maintenant ? Bla bla bla, jag vet.  Je vais courir dans la forêt maintenant (brrr 11°C, ce matin). Eh bien, je te souhaite une merveilleuse journée, ma douce et belle petite princesse de Zawiercie - Miłego dnia życzę, Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Tack för franskalektionen ;-) Hope att du har haft en fin dag, jag har jobbat, jobbat, jobbat...och lite annat. Nu jobb igen. Tro det eller ej, men det är faktiskt plusgrader i Malmö idag. Kors i taket! Jag har mer eller mindre glömt hur det känns...hehe.



Ha en nice kväll!

2011-01-08 @ 17:25:38
Postat av: FredVisgot

Minusgrader, menar du ! Cool, det är kanske sommar (15 grader här, am I bad with you ? Well, hoppas att ni haft en galen natt !



- Du skriver konstiga kommentarer (mer och mer konstiga) sedan några dagar.

2011-01-08 @ 23:59:14
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Mina kommentarer är inte konstigare än vanligt. Jag förstår inte vad som är konstigt med att skriva om vädret. Men hey - each one to their own!

2011-01-09 @ 10:30:08
Postat av: FredVisgot

Självklart blir dina kommentarer mer och mer konstiga sedan 3-4 dagar, ma douce petite princesse de Narnia (ja, jag vett att jag ska gå åt helvete). Du är inte som vanligt. Hmm, vad betyder det ?



I eftermiddag var jag i parken och det var ett problem med ankor. Flera hade sex framför mig. Åh, jag var för chockad, you know. Och det är ännu inte våren. Så du inte åker till Oxelösund, som förväntat, haha...Well, hoppas att ni haft en trevlig romatisk natt och har en fin vecka !

2011-01-10 @ 00:12:14
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Nej, Froggie, det är inte självklart. Det är ändå jag som skriver det jag skriver så jag borde nog veta. Och det "betyder" ingenting. Jag förstår inte alls vad du menar. Men nog om det.



Ha en fin dag!

2011-01-10 @ 12:20:02
Postat av: FredVisgot

Jag kanska glömt min hjärna på månen igen, haha ;-) Ok, I listen to the voice of reason - it's you, my little angel, of course :-D



Nu jobbar jag lite hela dagen. Hur är det med ditt jobb, ma belle petite princesse de Narnia ? Inte för svårt, eh ? Well, hoppas att du har en fin solig dag (som här), min kära lilla nalle från Zawiercie - Na razie, Aniołeczek ! Oh, it's so good to live again, ANIOLECZEK, ANIOLECZEK ;-)

2011-01-10 @ 13:24:48
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0