- Kostucha i predestynacja -



Jag var hos en vän som har en riktig mini-bio. Vi kollade "Final Destination 1" med den vackra Ali Larter. Amerikanska studenter måste ta ett flyg till Paris. Men en kille har en vision om planet som expolredar i luften. Han får panik och med flera klasskamrater kastas han av planet innan det lyfter. Några minuter senare ser de ett stort eldklot på himlen över flygplatsen, det var deras plan med resten av klassen. Men historien slutar inte så eftersom döden (man ser aldrig den i filmen) ger aldrig upp sina planer. Döden glömmer aldrig oss. 

              

Och sedan kollade vi F.D. 2 och 3 (jag vill gärna se n°4 och 5). Det är den första och sista gången jag ser filmer hela dagen. Men filmerna var riktiga bra, störande och intressanta. De var en inspiration fär att vi har pratat i timmar och timmar om : the Grim Reaper (kostucha) ; We are masters of our own lives or predestynacja? Det var jätteintressant ! Hmm, jag vet inte som jag kan sova ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0