Stackars plånbok !






Wake up, my little Sleeping Beauty, solen skiner redan i Stockholm - Hoppas att du har en fin (solig) och galen dag med din sis och lycka till med butiker - stackars plånbok ;-)

Mr. Froggie


Ps : Ikväll spelar Polen en vänskapsmatch mot Frankrike i Gdansk. Naturligtvis kommer vi besegra er för vi är bästa med våra ostar och viner ;-) Ce soir, champagne pour nous.
Allez la France et la Pologne !!!

Och pratar du polska med Joanna eller bara svenska eller engelska? Eller franska, pourquoi pas? ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

God morgon, Froggie! Hepp, solen skiner och det är redan runt 20 grader. Hoppas att du också har fint väder :-)



Jag har en s.k standby duty hela dagen idag, vilket innebär att om nån blir sjuk eller liknande på flyget så ringer de mig och jag måste infinna mig inom cirka en timma. Så jag tänkte ta det lite lugnt, umgås med systern och hit the shops and gym in the afternoon or so.



Jag och sis pratar svenska, polska, engelska... U name it :-)



Vad gäller matchen... May the best man win!



Ciao, Froggie

2011-06-09 @ 08:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0