Utgång - I'm off






Tonight, it is party time - I am so happy !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe... Hoppas att du är lika "glad" idag :-) Vem vet vad som finns bakom nattens alla hörn, eh?



Jag har varit i Malmö sen fredag, sticker tillbaka till Stockholm idag igen. Massa jobb next week, både flyg och that other stuff. Nu ska jag to the gym - enjoy da day!

2011-06-12 @ 10:49:33
Postat av: FredVisgot

You alone know what you mean. It's your world, not mine. My world is different from yours (även om jag har en vampyr-moster i familjen). Och du vet saker som jag inte vet.



I min värld finns det bara feer/fairies (tandfe), enhörningar, sjöjungfruar, firebirds, Aslan och Talking Beasts, gubben i månen (man on the moon), vackra prinsessor :-)



Hoppas att du hade en fin dag och har inte varit för trött ikväll. Dors bien et fais de beaux rêves, toi, mon ange qui sera toujours un rêve et juste un rêve

2011-06-13 @ 23:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0