LV-Jolie, en stor ♥historia börjar?



Bonjour, ma belle et merveilleuse petite princesse ! Igår morse (lunch) läste jag en artikel som Angelina Jolie. Hon blir det nya ansiktet av LV och kommer att få 10.000.000 dollars men ger dessa pengar till humanitära organisationer.

  

Angelina Jolie och LV ett gulliga nya par? Snart barn?

                                  -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------
                
Hoppas att du har en underbar dag - Bonne journée, ô mon petit ange de lumière !  

PS : Skulle du kunna några ord på franska? ;-) Just for me, please. Jag är säker att din franska är perfekt för du är så smart, min lilla ljusängel :-) Inget problem om du inte vill...




Kommentarer
Postat av: Casia

Love the bag och miljön, men Angelina liknar The Octupus-mom på bilden... Var har hennes snygga jag tagit vägen? Ujuj! Inte helt fel att ge alla dessa pengar till bättre behövande, men det tror jag att de flesta skulle ha gjort om de hade Angelinas bankkonto. Det gör varken till eller från med mera pengar där ;-)



Froggie, jag är inte så bra på franska... Det var länge sen man läste (gymnasiet). Alors, je ne reviens pas... Var det rätt? Hm. Lättare att prata än att skriva. Och då känns pratet svårt!



Anyways, hope att du har haft en fin dag. Jag har jobbat på både flyget och med en polisserie, tränat och nu ska jag på date med John Blund. Natti!

2011-06-14 @ 19:44:03
Postat av: FredVisgot

Hahaha, mon Dieu, din humor "dödar" mig ! Aj, min mage :-D Instämmer. Javisst, det är så mycket lättare med Angelinas bankkonto. Men vad är 10 miljoner dollars, eh? Bara, en lyxig villa men man kan inte fortfarande köpa ett A380, tyvärr :-o



Wow, du skriver inte men pratar franska. Hmm, du säger det eftersom det är omöjligt att prata mellan oss båda. Vad smart du är, Princesse ;-) Jag har/ska ha aldrig en chans/tur med dig :-( Stackars mig ! Men du är kanske alltför blyg, vem vet. Jag är säker att du talar franska bättre än jag talar svenska och med, hmm,...gulligaste och charmigaste av alla brytningen ;-)



- Det är inte värt det att säga något annat, skulle jag tro inte du :-) Kanske vi pratar tillsammans på svenska, polska, engelska, spanska och franska, förstås. One day, one day...What a beautiful dream ! Mardröm, varför säger du mardröm, Princesse? Snyft, snyft ;-)



Om du vill så jag kan hjälpa dig med din franska. Jag är på jorden för dig



Jobbar du med en serie om en Agatha Christies karaktär? :-)



Min far var till akutvårdsavdelningen i sjukhuset i natt. Nu är han och mamma hos mig tills torsdag och sen sjukhus igen eller inte...Men det är ointressant, przepraszam, mój Aniołeczek.



Hope you have a lovely date with Sir J. Blund. Je te souhaite une bonne nuit calme, mon chère Belle au bois dormant. Fais de beaux rêves - Dobranoc, śpij dobrze, mój Aniołeczek !



PS : jag säker att jag har glömt att säga något. Nej, det minns jag inte. Jag blir gammal nu. Oh, du gör mig galen...Det är dags att publicera min kommentar. Natti, natti !

2011-06-14 @ 23:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0