Kurragömma



Dzień dobry, mój Aniołeczek !
Hoppas att du hade trevliga drömmar inatt, Princesse. Här är den fina bilden att jag tog på månförmörkelsen igår kväll, njut :


                                         En total månförmörkelse som du kan se :-)   

                                     -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------
              
Hoppas att du har en trevlig dag och blir inte för trött den här gången. Jag skickar dig en massa av energi genom tanken - Bonne journée, ma chère petite princesse !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Vilken tur att du tog bilen så att jag också får se :-) Självklart missade jag det hela igår, var så himla trött att ögonen vägrade lyda och då var det bara att ge upp och låta högre makter sköta sitt, hehe.



Nu måste jag fortsätta el worko... Ciao, Froggie!

2011-06-16 @ 13:31:40
Postat av: FredVisgot

Bilen? Vilken bil, Princesse? Oh la la, min stackars ängel ! Du är så trött att du inte vet vad du säger. Snyft snyft..Även en vacker blomma behöver sova men inte the queen of night, haha.



Fråga : Vet du vad det är irish coffee? Vad tycker du om det?

2011-06-16 @ 22:12:11
Postat av: Casia

Ujuj, jag glömde ett litet "d" i "bilen"... Så jag yrade inte, men mina fingrar på tagentbordet kanske gjorde det ;-)



Hepp, I know Irish Coffee, drack det när jag jobbade på Cypern i mina unga år :-) Det var typ då, för 15 år sen, hehe. Sen dess har jag inte druckit det. No reason, egentligen. Men hey, det är väl gott - tyckte jag då ialla fall!

2011-06-17 @ 07:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0