Efter en otrevlig helg...



...(c'est la vie ! som man säger här i Frankrike), fick jag en första dag på veckan lite bättre och så solig och värm (30 grader i skuggan). Bättre, även om jag erkänner att mitt sinne var någon annanstans. Det finns drömmar som ska vara bara drömmar. Vad kan jag göra om en dröm blir mardröm, en riktig mardröm som blir verklig? Nada ! Hoppas att ni hade en fin kväll och har en trevlig vecka ! Mais je connais un des secrets de l'Univers : "Tu es et sera toujours mon petit ange de lumière (pour l'éternité), no matter what/who, no matter where I am, no matter where we are.  Fidelis usque ad mortem et ultra   
Xxx xxxxxx xxx !



Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, hoppas att dina drömmar låter ditt sinne vila lite, eh? We are only humans, after all... :-)

2011-06-21 @ 08:49:25
Postat av: FredVisgot

Du glömmer att jag inte är human, men en groda. En fransk groda. Det är hemskt, jag vet :-b Att glömma drömmar, menar du. Du måste ju vara rätt som vanligt, men...



"L'espoir fait vivre" som man säger.

2011-06-22 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0