Despair and madness : håll dig borta från mig !



Bonsoir, ma belle étoile du soir ! I eftermiddags arbetade jag lite mina muskler. Och efter en trevlig uppfriskande dusch gick jag till trädgården och sen drack ett glas kylt vitt vin (det blev 30 grader i skuggan här i Bordeaux). Det var skönt.


                                    Body builder ballerina
                                         Jag ska aldrig bli lik honom, haha...Hemskt !  

Mon Dieu, bodybuilders är fula. Jag tycker att män och kvinnor är verkligen fula när de har för muskler. Man måste se normalt ut, humans. Balans...Dessutom är människor som kommer bli sjuk, en dag, eftersom de absolut inte har en hälsosam livsstil. Hemskt, hemskt !


                                                            
                                              Zawiercie : hemstad till mój Aniołeczek !
 
Jag försöker läsa allt jag kan hitta på din hemstad (Zawiercie) och Polen på nätet, just nu. Jag kommer snart känna din hemstad och ditt hemland bättre än du, haha ;-) Nej, det är omöjligt. Oh, jag är säker på att du tror att jag är en konstig person att göra det. Och jag antar att du har rätt, som alltid, min lilla polska prinsessa :-b Despair and madness, jag blir en liten grön groda som börjar att förlora alla sina intellektuella förmågor. Håll dig borta från mig så snart som möjligt om du inte vill bli lik migmój misia ;-)


                                 
 
                                                         Śpij dobrze, mój misia !

Je te souhaite une merveilleuse soirée, ô ma très chère (et éternellement belle) petite princesse de Zawiercie - Dobranoc, miłych snów, najpiękniejsza !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, din eftermiddag låter lovely! Själv har jag slitit hårt hela dagen och avslutade den med ett lika hårt pass på gymmet. Nu har jag parkerat i min underbara soffa och tänker inte röra mig ur fläcken, hehe.



Jag håller med om bodybuildarna. Fattar inte riktigt hur man kan tycka att det är snyggt med så onaturligt utseende och hur man orkar ägna hela sitt liv åt att det. Men, men - each one to their own! Jag tycker att muskler är snygga, men lagom är nog bäst i det här fallet.



Well, jag förstår inte riktigt varför du vill veta så mycket om Zawiercie, men hey - see above. Each one to their own, eh? ;-) Have a nice one!

2011-06-25 @ 20:50:50
Postat av: FredVisgot

Inget party ikväll. Är nattens drottningen trött?



Jag är inte förvånad över att du är en snygg kvinna som gillar män med en massa av muskler, haha. But they are just toys for a while. We are only humans, as you often say. Nu säger jag ingenting eftersom jag inte vill att du tror att jag är en arrogant och pretentiös fransman. Även om det är sant. Vi är bästa i världen eller inte, eh? Svaret är : oui !!! I am joking, of gourse. Hmm, really? ;-)



Ändå är det lätt att förstå. Jag älskar när du pratar om din barndom i Polen och Sverige. Jag försöker att föreställa dig när du var liten. Dessutom vill jag gärna förstå bättre denna kvinna som har en fascinerande personlighet och som inte lämnar mitt sinne i fred. Polen är inte Frankrike. Du är annorlunda fransyskorna och alla andra kvinnor att jag känner. Men jag vill inte att du ska vara rädd för moi. Jag är bara en liten grön groda - inte riktigt ;-) En groda med galna drömmar...



Bonne nuit, mon cher petit ange de lumière. Fais de beaux rêves. Natti, natti :-)

2011-06-25 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0