Vampyrer eller gigantiska myggor?



Dzień dobry, najcudowniejsza ! Hoppas att du har sovit gott? Jag hade ett problem för att sova på grund av vampyrer eller gigantiska myggor, jag är inte säker. De har tömt mig på blod. Arrrggh !!! 
                                                                   
                                                Un verre de sang, s'il vous plaît !

Jag vet inte hur det är möjligt att jag fortfarande lever i morse. Det är en av dessa små mirakel som Gud (Bóg) ger oss, utan att veta varför han gör det. Hur som helst tackar jag honom. Jag är artig mot äldre personer, moi :-)

         

Nu tänkte jag ta en powerwalk i skogen och njuta lite av naturen och lugnet (redan 21 grader här - calor). Przyjemnej i miłej niedziel życzę, mój Aniołeczek !  




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag tror att myggor är vampyrernas budbärare, don't ya think? Hehe... Men det var ju bra att du vaknade till denna värld ;)



Jag har varit på en lovely runda på Djurgården, tränat, jobbat, varit lite social och nu ska jag jobba lite till. Dags för en liten flygtur imorgon bitti igen, sen tänkte jag ta en liten shoppingrunda på stan och träffa lite vänner and stuff.



Ha en lovely kväll, Froggie!



2011-06-26 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0