Sista körsbär från mitt körsbärsträd :-(



Åh, min lilla aftonstjärna ! Jag är sååå ledsen. Du kan säga : "Stackars Froggie !". Faktum är att jag har just plockat de sista körsbären från mitt körsbärsträd. Är det inte hemskt? Snyft snyft. Livet hatar mig :-(   



                                    -------   -------   -------   -------   -------   -------   -------

Glamour à la blonde :

             
                                                                 
Nu kollar jag matchen som är i Warszawa och inte Gdansk. Polackerna är galna eftersom de applåderade "La Marseillaise" :-) Kul att se dessa stora gamla fotbollsspelare (i stadion) som spelade i Frankrike för länge sedan. Well, hoppas att du har en fantastisk kväll med din sis - Bonne nuit, ma belle et douce petite princesse de Pologne. Fais de beaux rêves !   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0