Polska i Konkurs Piosenki Eurowizji 2011 !



Här är den polska låten som representerar Polska (ditt kära hemland) w Konkursie Piosenki Eurowizji :




Jag stöder Polen och Magdanela för Eurovisionfestivalen. Oh la la, vilken koreografi. 50 points ! Mmm, polskor, haha ;-) Vive la Pologne et, surtout, mon cher petit ange de lumière et sa si belle famille  :-) Hoppas att du haft en fin eftermiddag och ska ha en trevlig kväll.

Bonne nuit, ma belle petite étoile de Zawiercie. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil
Dobranoc, mój Aniołeczek !  
 



Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe...those Polish people... ;-) Well, hoppas att det funkar i Melodifestivalen!



Jag har jobbat, tränat, jobbat, träffat friends, jobbat...bla bla bla... och nu är jag halvdöd. Imorgon kväll drar jag till Finland igen och sover där. Jag kommer att vara expert på att säga...vad heter det nu igen... Kitos?



Natti, Froggie!

2011-03-28 @ 20:21:58
Postat av: FredVisgot

Jag tänker fler och fler att ni (polacker) är ett riktigt intressant folk ;-) i jestem szczery. I hope you believe me when I say this. Tyvärr tycker jag att Polen inte går till finalen för att ditt hemland är mycket annorlunda från andra länder i "ex-Östeuropa". Men det Är rologt vad du skriver. You are a really patriot - Polska, Polska !!!



"Jeszcze Polska nie zginęła, kiedy my żyjemy..."



Vilken kul dag du haft idag ! Att träffa vänner är en bra trötthet. Hey, jag hoppas att min lektion på finska kommer hjälpa dig när du ska vara där. Du är min lärare på svenska och polska ; jag blir din fantastika (?) lärare på finska, haha, stackars dig ;-) Du kan säga mig "kiitos". Du verkar sugen på att sova i Finland igen.



"Kauniita unia pikkunalle !"



Śpij dobrze, mój Aniołeczek. Shhh, et encore une fois, bonne nuit, mon petit ange de lumière. Fais de beaux rêves Zzzzzz Demain, tu as une longue journée qui t'attend. Natti, natti, min kära lilla polska nalle !

2011-03-28 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0