Miłego wieczorku życzę, moje piękne księżniczki !



Bonsoir, mon petit ange de lumière ! Jag är dödstrött för att jag fixade hela eftermiddagen hos mina föräldrar. De tar mig för sina slav eller något? :-D Föräldrar ! Tur att mamma erbjöd mig en kopp te, efter middagen, med en bit av en kaka som hon lagade henne själv idag, mmm :-)


Amuses-toi bien, ma belle princesse de conte de fée !

Hoppas att du har väll njutit din kväll. Jag är säker att du har varit den vackraste av alla prinsessor denna natten, som alltid :-) Miłego wieczorku życzę, mój Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, föräldrar är ett mysterium ibland... But a lovely one, oavsett! Hoppas att du fick vila ut lite på kvällen, och om inte annat, att du får lägga upp fötterna på bordet idag.



Jag ska äta frulle med min sis på ett av favoställena här i Malmö och sen drar jag till Stockholm ett tag igen... Det har varit nice att andas lite Malmö-luft, dock.



Ha en lovely dag, Froggie!

2011-03-20 @ 07:59:21
Postat av: FredVisgot

Jag har precis vaknat upp (somnade runt kl 06:00 imorse). Okej, jag är inte en groda men a groundhog just nu, I confess ;-)



Åh, vad söta de är de två körsbären ! Din sis har kommit till Malmö för att uppmuntra dig, eh? I'm sure you're excited about flying again. Nya kollegor och nya passagerare, haha.



Om du tycker om min inlägg är konstig är normalt. Det finns ett problem med bloggen sedan i går kväll. Inga bilder. Konstigt!



- Przepraszam, mój Aniołeczek :-(



Nu ska jag ta en joggingstur. Ha en fin dag och en trevlig resa, min lilla ljusängel.



Przyjemnej podrozy, moje piękne księżniczki !

2011-03-20 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback