Printemps, vive le printemps !



Bonsoir, mon petit ange de lumière ! Det var en trevlig söndag, fint väder, 15 grader. Jippie, vive le printemps !!! Det är nästan sommar. Bye bye winter :-) Igår kväll tog jag bilder på supermånen. Resultatet är konstiga men jag kan fortfarande inte lägga bilder på bloggen. Tur att jag kan skriva inlägg och svara på dina kommentarer, eh? ;-) Även om det inte är bra som du kan se.

Det är valsdag idag och nästa söndag. Tv:n och radio kommer prata om det hela kvällen, tyvärr : Zzzzz...Så tråkigt ! Fransmännen har föredragit att gå till stranden, ta promenader i skogen och i offentliga parker i stället för att rösta. Hey, vi vet att njuta av livet, vi i Frankrike :-D

Är du hos en snäll vän igen och på hotellet? Well, hoppas allt är bra med dig och du har en fin kväll, min kära lilla ljusängel. Bonne nuit, ma douce petite princesse de conte de fée. Fais de beaux rêves et que les anges du ciel te protègent cette nuit !




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, det låter boring... Men, men. Tur att det finns en annan värld - internetvärlden! Där kan man se lite roligare saker :-)



Jag och min vän har precis varit och handlat, så ja - jag bor hos henne nu igen, hon är så snäll som låter mig göra det så länge :-) Vi har väldigt olika arbetstider så vi ses inte så ofta ändå, det blir i förbifarten i köket, hehe.



Well, hope du har haft en fin dag, Froggie! Imorgon är det min första flygdag på det nya bolaget, ska bli intressant... Jag ska bara flyga SAS-resenärer, så det blir lite annan klientel än vad jag är van vid. In a good way, alltså.



Anyways, ha en lovely kväll!

2011-03-20 @ 20:41:18
Postat av: FredVisgot

Internetvärlden är en annan värld?! Det finns bara en rolig/intressant sak här i internetvärlden och det är, hmm,...toi :-D



Ja, hon är faktisk super snäll även om det inte är verkligen ditt hem (det är bara vad jag tänker). Jag vet inte om du förstår vad jag menar. Du kan inte allt vad du vill...Glöm vad jag har skrivit här. Hoppas att du kommer att vara trevligare med henne än med mig, haha :-b



Jag var i min trädgard och beundrade stjärnorna. Jag tror att jag har sett dig i himlen, ma belle étoile du soir. Men det kanske är frukten av min locura ;-) Galenskap !!!



Hmm, businessmen, I guess. Om du har ett problem med någon, så säg honom/henne att jag är här, ok? I will become their worst nightmare - if necessary. Om du behöver att prata med någon...Jag är här för dig, mój Aniołeczek, eh? Glöm aldrig det ! Hey, jag kommer att se din nya uniform på nät. Imorgon ska du vara den vackraste av alla änglor, I am sure. Men det är du redan. Jag ska tänka på dig imorgon, jag lovar.



Dobranoc i śpij dobrze, mój Aniołeczek !



Ps : Var är missarna? Med din sis?

2011-03-20 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0