Problem med blogg



Bloggen fungerar inte bra sedan söndag kväll. Jag förstår verkligen inte och vet inte vad jag ska göra. Kan inte lägger bilder på bloggen. Jag börjar tro att svenskarna inte är olika fransmän, tyvärr ! Man måste ha tålamod och hoppas att det blir normal igen så fort som möjligt. Jag undrar om jag är ensam att ha detta problem. Det är verkligen inte trevlig att läsa blogg så. Przepraszam, mój Aniołeczek ! Hmm, det är konstigt, jag komma att försöka att lägga in en video.

Oh, min kära lilla ljusängel, min söta lilla prinsessa från Zawiercie (Polska, Polska !!!), min aftonstjärna och min solstråle (komplicerat, eh?)...tu me manques tellement, si tu savais :-( Jag tvivlar inte på att allt är bra med dig, Prinsess. Anyways, hoppas att du har en lovely dag, min lilla ängel :-) Miłego dnia życzę, mój Aniołeczek !

Ps : S'il te plaît, ma douce et merveilleuse petite princesse polonaise, skulle du kunna att skriva en eller två (eller en helt roman, haha) ord på polska för moi? Om du har tid för, förstås ! Jag glöm inte bönen, Princesse ;-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Tekniken är en underbar sak - när den fungerar, det vill säga. Hoppas att bloggen blir sig själv snart igen :-)



Jag har fullt upp, både med flygningarna/mediabolaget och med mina vänner och bekanta här i Stockholm. Jag har inte träffat många av dem på länge, så nu blir det att ta igen lite tid...men det tar sin tid! Jag vill koncentrera mig så mycket jag kan på jobbet nu i början, sen kan jag andas ut lite mer och ägna mig åt mer nöje, hehe.



Hope att allt är bra med dig, Froggie.



Ha en lovely dag!



Aha, wlasnie, mialam ci cos napisac po polsku... Tutaj juz przyszla wiosna, ale niedlugo ma znow byc zimno. Dzis wiatr wial jak cholera, no ale slonce tez jest wiec jakos idzie w tloku. To czesc!

2011-03-24 @ 16:00:31
Postat av: FredVisgot

Jag är helt desperat...Fyra dagar redan :-( Kan inte spela med min lilla polska ängel så, snyft, snyft. Detta är inte en dålig sak för allihopa, inte sant? ;-)



Haha, du ser väl att jag hade rätt när jag sa du skulle ha inte tid i Stockholm med jobb och alla dina vänner och bekanta. Jag är kanske ett riktigt medium, eh? :-) Det kommer att bli bättre för dig när du ska bli van, det är jag säker. Hey, du är en extraordinär kvinna.



Jag erkänner att jag är lite trött den här veckan, men jag är van vid det :-)



Oh, dziękuję bardzo :-) Bordeaux är Frankrikes hetaste staden (20 grader hela veckan) - jag har några bilder men...snyft :-( Du har skrivit en riktig roman po polsku. Du kan inte tänka hur jag är en lycklig man just nu :-) merci, mon merveilleux petit ange de lumière. Na razie, mój Aniołeczek !



Hoppas att du har en trevlig hväll med alla dina vänner!



Ps : You're really the queen of night now (dnd what queen, isn't?), a queen who is finally home.

2011-03-24 @ 17:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0