"Lepiej późno niż wcale" !



Dzień dobry, mój Aniołeczek ! Jag antar att du inte minns men jag skrev i ett tidigare inlägg (i fredags) att jag var i parken och åt lunch mitt i ett hav av tulpaner och påskliljor. Det var så trevligt. Här är bevis på att jag har ätit i gott sällskap : 

              
                                                         Dla ciebie, mój Aniołeczek !   

Jag tog denna bild för dig men du vet min blogg fungerade inte bra dessa dagar. "Lepiej późno niż wcale", jak mówimy w Polsce. Jag blir bra på polska - am I not the best? ;-)
               
                                                          Bonne journée, Princesse !  

Det regnar här imorse och fortsätter hela dagen. Snyft, snyft :-( Skulle du kunna skicka mig (mentalt) ett av dina fina änglalika leende, för att min gråa dag är upplyst av en solstråle, tack. Hoppas att du har en fin solig dag - Życzę miłego dnia, mój Aniołeczek ! 




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, så vackert! Jag älskar tulpaner (alla blommor är fina i och för sig men ändå), man blir så glad av att se deras ovalformade huvuden :-)



Det verkar vara lite grått här idag också, fast jag är ju van, hehe. Ska slänga i mig lite kaffe och frulle, sen är det work, gym och work som gäller.



Jag skickar ett mentalt leende, Froggie - ha en lovely dag!

2011-03-29 @ 08:43:35
Postat av: FredVisgot

Wow, du blir glad med en enkel tulpan. Vilken tjej du har :-) Om du har valet, vill du ha LV eller tulpaner?



Dziękuję bardzo för ditt leende, mój Aniołeczek. Om du vill så kan jag skicka dig ett leende men jag är bara en groda, inte en ängel som dig ;-)



Jag antar att du flyger till Finland just nu. Jag tänker på dig och ber Gud för att din mormor och honom skydder dig och ger dig energi som behövs för att övervinna din jobbsdag. Papa, mój Aniołeczek !

2011-03-29 @ 14:16:43
Postat av: Casia

Hehe, måste jag välja? Well, det får bli LV:n... Tulpaner kan jag fixa anyway :-)



Jag har precis kommit hem från ännu en natt i Finland, min kapten och styrman var så trötta imorse att de knappt kunde hålla ögonen öppna, hehe. Nu ska jag jobba, träna och jobba igen.



Enjoy da day, Froggie!

2011-03-30 @ 08:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0